Kos deg masse idagShopping er alltid gøy
Ja, lunsjdate idag! Hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg masse idagShopping er alltid gøy
Ja, lunsjdate idag! Hurra!
Trodde du skulle sende den hit jeg?Er det ikke fantastisk?!![]()
Ja, hvertfall når alt som haster er unnagjortDa er det snart ferie da
Skjønner det er vanskelig å få gjort noe![]()
Vi blir en del hjemme, og litt på hytta. Tenker å få til en telttur eller to i hjemmetiden, men da bør ryggen min bedre seg først.Hehe..
Skal dere noe spennende i ferien?
Skjønner denJa, hvertfall når alt som haster er unnagjort![]()
Akkurat nå ser det ut som om solen har tenkt å bli hele dagenNei eg angra meg å på solende børja regn nå.
teller ned som bare det. 2.5 t igjenFull nedtelling på def da?
Hjemme i starten, med litt småturer (kanskje telting) og så hytta mot slutten. Tror det blir bra. Stor-ferien gjorde vi unna med sydentur i juniSkjønner den
Skal dere reise bort i ferien?
Stor låve?Låven trenger sårt litt maling, ja![]()
Det hørtes koselig utHjemme i starten, med litt småturer (kanskje telting) og så hytta mot slutten. Tror det blir bra. Stor-ferien gjorde vi unna med sydentur i juni![]()
På hytta forventer jeg ikke finvær, men håper vi får noen ok værdager hjemme førstDet hørtes koselig ut
Håper det blir litt finvær også![]()
Frøkna ville sikkert ha elsket dem, men de er litt for rosa etter min smakHihi...så søte
Slike hadde jeg også![]()
Høres ut som oss detVi blir en del hjemme, og litt på hytta. Tenker å få til en telttur eller to i hjemmetiden, men da bør ryggen min bedre seg først.
Synes det er godt å være på hytta uansett vær jegPå hytta forventer jeg ikke finvær, men håper vi får noen ok værdager hjemme først![]()
Litt kule egentligHadde jeg også. Lilla
Ja, hehe. Vurderer bestille deSå søte de var![]()
Det skjønner jegJa, hehe. Vurderer bestille de![]()