Då får kose deg med sjokoladeValgfritttok klikk lunsj, firkløver og vanlig melkesjokolade..Æææææ...sånne store
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då får kose deg med sjokoladeValgfritttok klikk lunsj, firkløver og vanlig melkesjokolade..Æææææ...sånne store
![]()
Så moroJa, jeg er I sjokk! Har nå klart å kvitte meg med 5 store ting. Så nå kan jeg begynne å innrede barnerommet![]()
Du får ta det opp med dem eller velge et annet gatekjøkkenJa!!kun pizza og hamburger....
![]()
Nei. Er i utgangspunktet en dårlig butikk ogsåHar heldigvis ikke Rimi i nærheten av der jeg bor![]()
Hurra, det er strålende200 innlegg til jeg når 2000
Bedre enn ingenting i grunnNoe slikt noe, ja
De hadde begge her en stund i alle fall.. Har ikke kikket i det siste, da.Er ikke det bare Coop sitt eget merke, en kopi av originalen?
Jeg får se når jeg er der neste gangDe selger det på Coop Extra her hos oss i alle fall...
Du er snart i mål!Hurra, det er strålende![]()
Bare bittelittil ja !Å jo da.
Jeg har skikkelig trua på deg, er bare å skravle litt til![]()
Nå står kveldsmaten i ovnenHva?!har du ikke tid??
![]()
Oisann. Ligger det i hus her blir det spist med en gangValgfritttok klikk lunsj, firkløver og vanlig melkesjokolade..Æææææ...sånne store
![]()
Måneden?!Det klarer du i løpet av måneden, tross ferie![]()
Du får gjøre detJeg får se når jeg er der neste gang![]()
Vi er ferdig med unger nå, så alt han blir ferdig med, blir lagt ut. Der meste har blitt solgt rimelig kjapt.Har aldri prøvd det, jeg..
Samme som oss detTakkar
Idag ble det hamburger og pommes fritesenkelt og greit..
Hva har dere hatt?
Ja det er i grunn utrolig kjedlig.Ufattelig kjedelig i grunn
Mye blir byttet fordi han enten har det fra før eller ikke er interessert![]()
Ligger ikke så langt unna, men er vel best å holde seg unnaNei. Er i utgangspunktet en dårlig butikk ogsåblæ
har ikke viljestyrken til å spare sånt heller
![]()
Egentlig ganske dårlig på 6 dagerDet er bra jobbet![]()