Aktivitet med de små :)

Min er veldig glad i å gå på skogstur i bæremeis, leke ved strand og vann, se på ender,. Vi var på byfesten i Lillestrøm nå. Super spennende med alle folk og veldig sliten til kvelds. Perfekt!
 
Vi er mye på besøk, leker ute på gresset og verandaen. Litt trilleturer for å kikke på ting.
 
Triller tur, men blitt litt lite av det i det siste.
Prøver å dra bort litt på besøk til andre med barn.
Skogstur
Se på dyr (hest, ku, sau..)
Er med på butikken og sånn. Det er veldig spennende :p
Ellers blir det mye hverdagslige ting som å leke i sandkassa, på gresset, huske osv.
Har vært i badehall et par ganger, og på lekeland.
Har tenkt oss i en dyrepark i sommer.
 
Ja sant det.. huske er kjempegøy! I babyhuske og på fanget i stor.
 
Husker, går tur med vogn og sele, leker inne og ute, er I ei sandkasse, er med andre barn, lekeland, badeland, en shoppingtur hvis det er nødvendig :p ellers tenker vi å ta en tur I dyreparken I nærheten her snart og en tur på natur museum. :)
 
Vi bader og har treff annenhver uke, bor på gård, men blir litt for skummelt å være i fjøset synes han,men elsker å se på dyrene når de er ute :) er ikke så gla i å sitte stille, skal helst være på stua hvor han kan gå langs bord å benker :p hvordan er det å ha det i sandkassen! Går ikke alt i munnen? Det gjør det her:p
 
Vi bader og har treff annenhver uke, bor på gård, men blir litt for skummelt å være i fjøset synes han,men elsker å se på dyrene når de er ute :) er ikke så gla i å sitte stille, skal helst være på stua hvor han kan gå langs bord å benker :p hvordan er det å ha det i sandkassen! Går ikke alt i munnen? Det gjør det her:p
Alt går i munnen ja. Spiser masse sand ;)
 
Er det noe spesielt man bør tenke på hvis nan tar de små med på stranda? Forutenom solkrem da;)
 
På stranda har vi hatt med UV-drakt, solhatt og solkrem. Masse vann og snacks, og puppen da ;)
Har badet 20min i strekk, for så å gå opp igjen for å få igjen varmen og drikke litt.

Må bare si at når vi var på stranden i går, så var det kun 1 annen baby som hadde UV-drakt. De andre gikk bare nakne uten drakt og solhatt. Synes det var litt spesielt jeg da. Man skal jo bruke minst mulig solkrem egentlig.
 
Back
Topp