Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uhhh vet ej pastaHva skal dere spise idag?![]()
Hihi...solkremen er påHehe, kos deg og husk solkrem!![]()
Sender den videre når jeg er ferdig med denDe kan eg førståsend litt som till oss
![]()
Ja, har vært veldig heldigDet er jo veldig bra, er jo ekstra deilig når alt går fint![]()
Hei ikkje mye planer idag. Har barnen ferie nå? Kænner selv att eg hade trengt noen timmar søvn.HeisannHva gjør dere idag? Jeg og kidden har vært ute og gjort noen ærender, nå er vi bare hjemme
Innmari trøtt idag, sovet dårlig i natt pga varme og fuktig luft ute. Kjenner det hadde vært godt med en blund gitt!
Skjønner ikke hva dere snakker om
Ligger på verandaen i bikini jeg![]()
Hahaha ja gjør det super TakkSender den videre når jeg er ferdig med den![]()
Kjedelig med dårlig vær
Kom hit!![]()
Ja best det men de blir en lang dag blææ.
Meldt det her i allefallTror det skal være bajsvær her hele uka![]()
Jøss, vi er jo nesten naboer??? Ikke send møkkaværet hit![]()
Hva skal du til med i regnværet?Fysj, lista mi for dagen er lang.
Ser den, jeg ville baare ha han nær meg jegLiker ikke samsoving, er livredd for å legge meg oppå babyen og klemme den flat så ligger bare stiv som en stokk og får ikke sove
Skjønner de sengene begynner å bli skikkelig fancyJa, det fins så dyre senger!Mamma tror jeg har en seng som koster over 20.000kr, minst.
Men nei, det blir vel ikke akkurat så dyr seng vi kjøper neste gang. Men gjerne litt mer fancy enn det vi har nå. Og større!![]()
Men det finnes fortsatt gode senger til under 40.000 daVi brukte 40.000,- på seng
Den er helt fantastisk!
Som Musemor sier, vi tilbringer ufattelig mye tid i den i løpet av livet![]()
yes dy får bare vente og se om noen mndKan jo hende![]()