Sov heldigvis greit frem til 08.30Det pleier de vel i voksensenga
Ihvertfall her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov heldigvis greit frem til 08.30Det pleier de vel i voksensenga
Ihvertfall her..
Da bør dere bytte til 180 neste gang![]()
Det var da en kjip værstasjon synes jegRegner her også.
Ingen aning om temperaturen da værstasjonen vår har løpt og gjemt seg
Det er kjedelig :/Masse forsinkelser..![]()
Ja trives veldig med alderen hun er i nå. Alt ble lettere og mer morro etter hun ble 3mndFor en fantastisk tid da![]()
Vår kostet vel noe sånn den ogsåHar lyst å kjøpe en seng til 40.000kr neste gang, hehe!Senga er visst litt for myk for mannen
Er ikke sikker på om jeg hadde brukt kr 40.000,- på en seng.Har lyst å kjøpe en seng til 40.000kr neste gang, hehe!Senga er visst litt for myk for mannen
40.000 for en seng??Har lyst å kjøpe en seng til 40.000kr neste gang, hehe!Senga er visst litt for myk for mannen
Får se om det kommer i dag
Gratulerer nyt tidenLinnea Jeanett er kommet til verdenI uke 36+4 lot hun ikke lenger vente på seg og ville til verden
Selvfølgelig storforelska i den nydelige jenta vår. For en følelse å bli mamma
❤❤❤
Ja trives veldig med alderen hun er i nå. Alt ble lettere og mer morro etter hun ble 3mnd![]()
Lykke til på shopping
Her er himmelen helt svart!Det hadde hvert deilig, men nå ser det ut til at det klarner opp ute...
Så gøy. Bestemt deg for hvilken vogn det blir?
Skulle ikke du kjøpe vogn?Takk takktror ikke jeg kommer hjem med noe, men skal ihvertfall kikke litt
![]()
Hva skal du se på?Takk takktror ikke jeg kommer hjem med noe, men skal ihvertfall kikke litt
![]()
Her er himmelen helt svart!
Må planlegge litt bursdag!