Dere med grå stue

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg har nylig malt stuen grå og synes det er vanskelig å finne gardiner som passer inn. Samme gjelder egentlig interiør ellers. Liker beige, drivved osv , men synes noen bruntoner kolliderer helt. Noen tips? Gjerne bilder av deres grå stuer eller andre rom

Vi har hvite :-)

Vi har lys lilla :)

Har faktisk vurdert å prøve hvite . Har lin nå, men usikker på dem. De hadde jeg også når stuen var hvit. Gardiner er så dyrt, så hadde blitt glad om noen ville vise meg stuen sin :)

Hvite gardiner passer veldig godt til grå!:) jeg har mye hvitt, grått,og natur i min stue av møbler og interiør!:)

Hvite gardiner passer veldig godt til grå!:) jeg har mye hvitt, grått,og natur i min stue av møbler og interiør!:)

Får du bruntoner som lin til å passe inn også? Jeg elsker det men synes det blir for "gult" til min vegg. Du har ikke lyst til å dele et bilde? :)

Hvitt:)

Får du bruntoner som lin til å passe inn også? Jeg elsker det men synes det blir for "gult" til min vegg. Du har ikke lyst til å dele et bilde? :)

Skulle gjerne delt bilde, men jeg får ikke til og laste opp bilde på bv :)

Folk er jo forskjellige, men jeg synes det er pent med lys beige sammen med grå! Spørst vel også litt hvor lys/mørk grå farge det er på stua di også!

Personlig hadde jeg nok valgt hvite lette gardiner fremfor "tunge" lin gardiner..det kan nok virke veldig tungt i rommet. Men hvit lysner veldig opp rommet. Noe jeg personlig synes iallfall:) Pynt heller opp med lin/ lys beige f.eks på puter, møbler osv.

Det spørs veldig på hvilken gråfarge du har, grått er faktisk en av de "verste" fargene hvis den i utgangspunktet er nokså nøytral.

Hvis bruntoner kolliderer veldig så har du kanskje en ganske kald gråfarge?

Vi har lilla gardiner :)

Tenk bare på at grått tar opp fargen til gulv og annet rundt. Dvs at komplimentærfargen vil skinne i det grå. Så veldig lurt å velge en nøytral farge.

Vi har kald gråfarge. Gardinene er lyng (gammelrosa nesten) og hvite. Skal bytte til helt hvite gardiner nå.

Hvis du liker beige og brunt osv, så bør du male en varm gråfarge med brunt i seg.

Jeg hadde bruntoner før, men måtte bare legge alt det vekk. Ble helt feil. Jeg har hvite gardiner med grå "mønster" av furutrær. Kjøpt på princess. Grå sofa og stoler, sort stuebord og hvitt spisestuebord. Innlag av lilla og rosa i malerier og pynt.

Det spørs veldig på hvilken gråfarge du har, grått er faktisk en av de "verste" fargene hvis den i utgangspunktet er nokså nøytral.

Hvis bruntoner kolliderer veldig så har du kanskje en ganske kald gråfarge?

Kalkgrå heter fargen hvis det sier deg noe ? :)

Back
Topp