Hvilken vogn har du lyst på?

Quinny freestyle :)
Jeg har bilsetet fra forrige barn. Å disse får man tak i til en god pris brukt. Kan selvfølgelig ha sportdelen begge veier. Det er et must for meg!


e2389f1468178aae150f7df296184ae7


f6a927981c124ba8d81f55c8ade95e82
 
Quinny freestyle :)
Jeg har bilsetet fra forrige barn. Å disse får man tak i til en god pris brukt. Kan selvfølgelig ha sportdelen begge veier. Det er et must for meg!


e2389f1468178aae150f7df296184ae7


f6a927981c124ba8d81f55c8ade95e82
Vi hadde den vogna til eldste i ca 3 mnd. Den ble solgt på dagen når den tippet med ungen oppi. Har du vurdert en annen 3 hjuling? Tfk, mountain buggy eller city elite?
 
Vi hadde den vogna til eldste i ca 3 mnd. Den ble solgt på dagen når den tippet med ungen oppi. Har du vurdert en annen 3 hjuling? Tfk, mountain buggy eller city elite?


Ja vurdert de to andre. Pga pris har jeg tenkt mest på denne. Men så klart skal ikke pris gå på sikkerhet. Hvordan tippet den?? I hvilken situasjon?
 
Ja vurdert de to andre. Pga pris har jeg tenkt mest på denne. Men så klart skal ikke pris gå på sikkerhet. Hvordan tippet den?? I hvilken situasjon?
De har ofte bl.a mountain buggy på salg. Ellers er finn.no eller bruktsalg på facebook gull :) Vi var på plantasjen og drev å så på planter når vi i sidesynet så vognen tippe helt plutselig. Hun satt til og med vendt mot oss så vektfordelingen skulle ha vært lik. Ikke hadde vi for mye på rattet heller.
 
De har ofte bl.a mountain buggy på salg. Ellers er finn.no eller bruktsalg på facebook gull :) Vi var på plantasjen og drev å så på planter når vi i sidesynet så vognen tippe helt plutselig. Hun satt til og med vendt mot oss så vektfordelingen skulle ha vært lik. Ikke hadde vi for mye på rattet heller.


Off a meg. Høres virkelig i bra ut. Hørt at vogner tipper. Men aldri om denne. Takk for tips!! Håper det gikk bra med datteren din:)
 
Off a meg. Høres virkelig i bra ut. Hørt at vogner tipper. Men aldri om denne. Takk for tips!! Håper det gikk bra med datteren din:)
Var en veldig ekkel opplevelse, men heldigvis så gikk det fint med henne. Jeg solgte som sagt vognen dagen etter og kjøpte tfk. Var veldig fornøyd med den :) Lykke til i vognejungelen :D
 
Quinny freestyle :)
Jeg har bilsetet fra forrige barn. Å disse får man tak i til en god pris brukt. Kan selvfølgelig ha sportdelen begge veier. Det er et must for meg!


e2389f1468178aae150f7df296184ae7


f6a927981c124ba8d81f55c8ade95e82
Vi solgte også denne veldig fort, hadde den til nr. 2. Liten bag og ustødig vogn... Tfk er helt super, myyyye bedre plass i sportsdelen og kjempestødig i forhold. Nå får du multi-x bag som kan brukes som sete mot deg før du bytter til sportsdelen. Får den rimelig brukt på finn.
 
Quinny freestyle :)
Jeg har bilsetet fra forrige barn. Å disse får man tak i til en god pris brukt. Kan selvfølgelig ha sportdelen begge veier. Det er et must for meg!


e2389f1468178aae150f7df296184ae7


f6a927981c124ba8d81f55c8ade95e82
Kan få kjøpa mi. Eg har svart babybag og mørkeblå sportsdel, har aldri hatt problem med at den har tippa :)
 
Har en emmaljunga edge vogn som nå står i bhg og blir nok stående der. Har også en babyjogger city Elite som jeg elsker og kommer til å kjøpe bag til :)
 
Her, til glede for nye lesere
 
Det irriterer meg at ikke emmaljunga kan vise 2016-nyhetene på nettsiden sin, de er jo sluppet på en messe, forhandlerene skal angivelig ha fått brosjyre. Jeg har sett en del på nett, men jeg vil se alle fargene. Super nitro med lufthjul virket fint, men bare i tre mørke svarte, dystre, kjipe farger jo! Da blir det vanlig nitro super på meg, med noe mer spenstig enn mørkegrå. Rød eller lilla eller hva for noe spennende de har i år. Men de fargene er bare nevnt med navn, ikke vist bilder av. Jeg vil se!!!
 
Vi var i butikken i dag og falt pladask for Bugaboo Buffalo.
Bor i Bergen og kommer til å gå mest tur på asfalt i ganske bratte oppoverbakker og noe på grusveier. Lite snø og brøytekanter her på vestlandet, så tror denne skal passe oss godt.

Noen som har erfaringer med denne vognen? Så langt jeg har sett på nettet ser det ut som de fleste har positive erfaringer med vognen. Utenom prisen da! :-O
 
Vi var i butikken i dag og falt pladask for Bugaboo Buffalo.
Bor i Bergen og kommer til å gå mest tur på asfalt i ganske bratte oppoverbakker og noe på grusveier. Lite snø og brøytekanter her på vestlandet, så tror denne skal passe oss godt.

Noen som har erfaringer med denne vognen? Så langt jeg har sett på nettet ser det ut som de fleste har positive erfaringer med vognen. Utenom prisen da! :-O

Vi går for den samme. Syns den er så fin, og bare hørt positive ting om den.
 
Jeg kommer ikke til å være så kravstor på vogn. Kommer nok til å kjøpe brukt. Mener det er en emmaljunga jeg har fått tilbud om faktisk. Å regner med den er god å bruke her i nord, for hun skrøt veldig av den! Skal heller legge penger i seng :p
 
Jeg kommer ikke til å være så kravstor på vogn. Kommer nok til å kjøpe brukt. Mener det er en emmaljunga jeg har fått tilbud om faktisk. Å regner med den er god å bruke her i nord, for hun skrøt veldig av den! Skal heller legge penger i seng :p
Vi har ulike preferanser.

Brukt vogn er jo slett ingen dum greie altså, men jeg bruker langt heller penger på ei vogn hvor kvalitet har en del å si for brukeropplevelsen, enn senga, hvor baby sover like godt i den billigste fra ikea?

Våre sover dertil i vår seng det første året eller så, og deretter får den overta senga etter lillesøster, som har den etter storebror. Ikke den billigste på IKEA, men den er fra IKEA.
 
Vi har ulike preferanser.

Brukt vogn er jo slett ingen dum greie altså, men jeg bruker langt heller penger på ei vogn hvor kvalitet har en del å si for brukeropplevelsen, enn senga, hvor baby sover like godt i den billigste fra ikea?

Våre sover dertil i vår seng det første året eller så, og deretter får den overta senga etter lillesøster, som har den etter storebror. Ikke den billigste på IKEA, men den er fra IKEA.
Som du sier vi har alle forskjellige preferanser :) Og hadde jeg hatt økonomi til det skulle jeg gjerne ha satt meg ned og sett på hvilke vogner som finnes og funnet den helt perfekte. Men det får bli til neste gang :)
 
Ja, det er jo veldig greit at vi kan prioritere ulikt etter hva som er viktigst for oss.
 
Back
Topp