Skravletråd Juli.

Vi har spist årets første utefrokost i dag! På tide;)
Nå er det bare å få unna et lass med klesbretting før temperaturen tar seg opp nok til å kose seg videre ute;)

Ja, sånt kan vel være vanskelig å få en ordentlig tidsplan på. Men er det snakk om snart eller fem ti år til?:p
Vi hjalp de ned å pusse opp endel mens vi bodde der. Men ikke badet, som så sårt trengte det. Vi var kanskje litt for snille leieboere som ikke masa så veldig, hjalp til gratis og uten å kreve noe i håp om at de tok badet snart :)

Er det jeg ikke vet:o
blir nok ikke før om 5 år, men greit å vite om det bli 5 eller 10 liksom. Sånn med tanke på om vi faktisk må kjøpe noe annet i mellomtida...
Lønner seg ikke alltid å være så snill;) hehe

Nå er det bare å få unna et lass med klesbretting før temperaturen tar seg opp nok til å kose seg videre ute;)
Så deilig da. Her er det ikke sol og ikke varme. 14 grader og det er ikke meldt å bli stort varmere, bare litt lettere skydekke så vi skal kunne se sola.

Her er det vask og bretting av tøy, rydding av gang og stue, handling, mannen skal jobbe, og forhåpentligvis skal ungene leke en del ute i dag. Men langermet og langbukser er jeg redd.

Så deilig da. Her er det ikke sol og ikke varme. 14 grader og det er ikke meldt å bli stort varmere, bare litt lettere skydekke så vi skal kunne se sola.

Her er det vask og bretting av tøy, rydding av gang og stue, handling, mannen skal jobbe, og forhåpentligvis skal ungene leke en del ute i dag. Men langermet og langbukser er jeg redd.
Kjipern at det ikke er bedre vær når ferien har startet. Håper det tar seg opp snart. Varmen er spådd å snu her i morgen, så typisk min flaks å hå ut i ferie til onsdag.

God morgen.
Hva snakkes det om i dag?

Da fikk jeg i min postkasse disse fine tegnebøkene for voksne. Jeg å minstejenta må nok ut å tråle etter ordentlige fargestifter til meg nå :p

Da fikk jeg i min postkasse disse fine tegnebøkene for voksne. Jeg å minstejenta må nok ut å tråle etter ordentlige fargestifter til meg nå :p
Jeg vurderer å kjøpe noe selv også:)

Ser veldig rolig og herlig ut hvertfall. Fine var de også :D
Jeg har tatt en titt i en av de bøkene, men da må jeg kjøpe bedre fargestifter her også :)

Kjipern at det ikke er bedre vær når ferien har startet. Håper det tar seg opp snart. Varmen er spådd å snu her i morgen, så typisk min flaks å hå ut i ferie til onsdag.
Meldingene tyder ikke på det, med et mulig unntak i morgen.

Vi får se, vi er ikke vant til varme somre. Sommer på Sunnmøre er ikke en årstid, det er en innstilling.

Jeg har tatt en titt i en av de bøkene, men da må jeg kjøpe bedre fargestifter her også :)
Hehe ja. Unga har plenty altså. Men mye sånn billig og litt mer holdbare for hardehendte hender. Jeg skulle tatt bedre vare på de jeg hadde fra form og farge skolen jeg gikk på ser jeg nå :p

Hehe ja. Unga har plenty altså. Men mye sånn billig og litt mer holdbare for hardehendte hender. Jeg skulle tatt bedre vare på de jeg hadde fra form og farge skolen jeg gikk på ser jeg nå :p
Tror jeg skal kjøpe noe til jentungen til ferie og da kjøper jeg nok til meg selv også ;)

Flotte plasser begge to :) Vært endel i bodø gjennom årene. Min mor er fra området uttafor kjerringøya, så har vært noen turer ut dit:)
Får håpe det kommer til finvær til de plassene da når du skal på ferie dit :)
Kjerringøy er fantastisk fint:) Vært i Steigen også?

Samme her. Første gangen ute. Her blåser det så ofte, så er mulig det ble den eneste også:)
Det var så digg, fikk nesten litt hytte følelse.

Er bare for at jeg må ha noe å gjøre egentlig. Hadde egentlig ikke planer om veggvasking, men jeg begynner å bli litt rastløs:p
Fødeklar ja, men det passer dårlig å komme før søndag så et par dager kan h*n vente:)

Viktigste er at det er en baby ja. Samboer ville jo vite kjønn da, så avtalen er at vi skal vite på neste. Han hadde aldri klart å holde det hemmelig. ..

Ganske ny lillebror da:) planer om flere etterhvert da, eller blir det med de to?
Her tenkte vi å kjøre to tette, så jeg ikke blir "for gammel":p haha
Gidder ukke begynne på noe prevensjon...

Aha. ;)
Du får knipe igjen noen dager til, da. ;)

Vi har ikke visst kjønnet på begge to, men om vi får en tredje vil jeg vite bare for å oppleve hvordan det er.
Per nå har vi nok med de vi har, men om et par år er jeg sikkert verpesyk igjen. :P

Hvis dere syns det er ok er det bare å sette igang, hehe. Hvor tette tenker dere?

Back
Topp