Skjedde vel ikke så mye etter hun la ut det derGreit at det skjer litt da
Ellers blir det vel kjedelig på vakt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjedde vel ikke så mye etter hun la ut det derGreit at det skjer litt da
Ellers blir det vel kjedelig på vakt![]()
Fikk skravlet litt ekstra daSkjedde vel ikke så mye etter hun la ut det der![]()
Ja, sånt kan vel være vanskelig å få en ordentlig tidsplan på. Men er det snakk om snart eller fem ti år til?
Vi hjalp de ned å pusse opp endel mens vi bodde der. Men ikke badet, som så sårt trengte det. Vi var kanskje litt for snille leieboere som ikke masa så veldig, hjalp til gratis og uten å kreve noe i håp om at de tok badet snart![]()
Nei ølen kan du få ha for deg selv ;-)
Så deilig da. Her er det ikke sol og ikke varme. 14 grader og det er ikke meldt å bli stort varmere, bare litt lettere skydekke så vi skal kunne se sola.Vi har spist årets første utefrokost i dag! På tide![]()
Nå er det bare å få unna et lass med klesbretting før temperaturen tar seg opp nok til å kose seg videre ute![]()
Kjipern at det ikke er bedre vær når ferien har startet. Håper det tar seg opp snart. Varmen er spådd å snu her i morgen, så typisk min flaks å hå ut i ferie til onsdag.Så deilig da. Her er det ikke sol og ikke varme. 14 grader og det er ikke meldt å bli stort varmere, bare litt lettere skydekke så vi skal kunne se sola.
Her er det vask og bretting av tøy, rydding av gang og stue, handling, mannen skal jobbe, og forhåpentligvis skal ungene leke en del ute i dag. Men langermet og langbukser er jeg redd.
Jeg vurderer å kjøpe noe selv ogsåDa fikk jeg i min postkasse disse fine tegnebøkene for voksne. Jeg å minstejenta må nok ut å tråle etter ordentlige fargestifter til meg nå![]()
Ser veldig rolig og herlig ut hvertfall. Fine var de ogsåJeg vurderer å kjøpe noe selv også![]()
Jeg har tatt en titt i en av de bøkene, men da må jeg kjøpe bedre fargestifter her ogsåSer veldig rolig og herlig ut hvertfall. Fine var de også![]()
Meldingene tyder ikke på det, med et mulig unntak i morgen.Kjipern at det ikke er bedre vær når ferien har startet. Håper det tar seg opp snart. Varmen er spådd å snu her i morgen, så typisk min flaks å hå ut i ferie til onsdag.
Må ha noe å gjøre :Fikk skravlet litt ekstra da![]()
Hehe ja. Unga har plenty altså. Men mye sånn billig og litt mer holdbare for hardehendte hender. Jeg skulle tatt bedre vare på de jeg hadde fra form og farge skolen jeg gikk på ser jeg nåJeg har tatt en titt i en av de bøkene, men da må jeg kjøpe bedre fargestifter her også![]()
Tror jeg skal kjøpe noe til jentungen til ferie og da kjøper jeg nok til meg selv ogsåHehe ja. Unga har plenty altså. Men mye sånn billig og litt mer holdbare for hardehendte hender. Jeg skulle tatt bedre vare på de jeg hadde fra form og farge skolen jeg gikk på ser jeg nå![]()
Kjerringøy er fantastisk fintFlotte plasser begge toVært endel i bodø gjennom årene. Min mor er fra området uttafor kjerringøya, så har vært noen turer ut dit
Får håpe det kommer til finvær til de plassene da når du skal på ferie dit![]()
Samme her. Første gangen ute. Her blåser det så ofte, så er mulig det ble den eneste ogsåVi har spist årets første utefrokost i dag! På tide![]()
Nå er det bare å få unna et lass med klesbretting før temperaturen tar seg opp nok til å kose seg videre ute![]()
Åh, det er deilig daVi har spist årets første utefrokost i dag! På tide
Er bare for at jeg må ha noe å gjøre egentlig. Hadde egentlig ikke planer om veggvasking, men jeg begynner å bli litt rastløs![]()
Fødeklar ja, men det passer dårlig å komme før søndag så et par dager kan h*n vente
Viktigste er at det er en baby ja. Samboer ville jo vite kjønn da, så avtalen er at vi skal vite på neste. Han hadde aldri klart å holde det hemmelig. ..
Ganske ny lillebror daplaner om flere etterhvert da, eller blir det med de to?
Her tenkte vi å kjøre to tette, så jeg ikke blir "for gammel"haha
Gidder ukke begynne på noe prevensjon...