Sommerskravle del 1!

God morgen!
Rolig morgen foran tv-en her på gutta og meg :)
Jeg har sløvet under dyna en stund nå, men nå ble det frokost på ungene og kaffe på meg.
Vi er nesten ferdig pakket til ferietur, men mangler noen småting og å få alt i bilen. Vi sover hos et vennepar i natt da vi skal ta ferge fra Gøteborg kl 8 i morgen tidlig, så vi må være i bilen kl 4 :-o
Men vi gleder oss veldig alle sammen, det blir godt med en hel uke på ferie.
Hva gjør dere i dag?
Så spennende, tross kjipe tider med fergen.
Hvor i danmark skal dere? 1 uke? :)

Flyet vårt skal mellomlande i Istanbul i 8 timer. Og går igjen kl 0030. Og er fremme kl 2.yey!
Og hjemover kl 3 om natten. Uff. Kjenner jeg gruer meg.. :p
 
Heihei.
Wael og jeg har vært et par netter hos pappa. Rotfylte igår. Og super øm i tanna i dag. Men men.
Var på stranda i hele går. Deilig, men iskaldt i vannet. Så sto over det :-D
Idag er det 1 mnd til vi drar til Stockholm og sover over 1 natt, før vi reiser til Egypt. Gleder oss masse. Og det gjør familien også :-D
Wael er i bhg og er ferdig kl 14. Mina hadde sist dag på 3 mnd igår :p

Hva skal dere i helgen? :-D :-D
 
Så spennende, tross kjipe tider med fergen.
Hvor i danmark skal dere? 1 uke? :)

Flyet vårt skal mellomlande i Istanbul i 8 timer. Og går igjen kl 0030. Og er fremme kl 2.yey!
Og hjemover kl 3 om natten. Uff. Kjenner jeg gruer meg.. :p
Ja det er litt utfordrende med slike reisetider. Vi tenkte endel på tid når vi skulle bestille ferge, og ville helst ha ferge kl 12. Men den var fullbooket da vi var trege. Så da vil vi heller ha ferge kl 8 enn kl 16 og være fremme ved sommerhuset sent på kvelden med uthvilte unger som har sovet i bilen :p Så får vi voksne heller være trøtte den første kvelden. Kjekt å ha hele dagen til å komme frem, handle og komme seg på plass :)
 
Ca tre timer fra Lørenskog til Gøteborg. Vi må være på kaia minst 30 minutter før og må ha en margin på kjøreturen pga ungene. Vi håper jo de er trøtte og tåler å sitte og slappe av i bilen helt til vi er fremme :)
Når er det dere reiser igjen?
Vi reiser i morgen tidlig. Flyet går 08.30 så må være på flyplassen 06.30, blir tidlig morgen på oss også i morra. ;)
 
Vi reiser i morgen tidlig. Flyet går 08.30 så må være på flyplassen 06.30, blir tidlig morgen på oss også i morra. ;)
Ja det gjør det da!
Riktig god tur til dere også :-D kos dere masse!
 
Forresten var vi på lekeland forrige lørdag. Og da vi skulle gå, så hadde noen stjålet de nye sandalene til Mina. Ble så sur!!! At det går ann å stjele skoene til en liten jente!! Noen opplevd slikt før?
 
Ja det er litt utfordrende med slike reisetider. Vi tenkte endel på tid når vi skulle bestille ferge, og ville helst ha ferge kl 12. Men den var fullbooket da vi var trege. Så da vil vi heller ha ferge kl 8 enn kl 16 og være fremme ved sommerhuset sent på kvelden med uthvilte unger som har sovet i bilen :p Så får vi voksne heller være trøtte den første kvelden. Kjekt å ha hele dagen til å komme frem, handle og komme seg på plass :)
Enig! Mye bedre :)

Her var det kun 1 fly pr dag til samme tid :-( Kjipt :)
 
Forresten var vi på lekeland forrige lørdag. Og da vi skulle gå, så hadde noen stjålet de nye sandalene til Mina. Ble så sur!!! At det går ann å stjele skoene til en liten jente!! Noen opplevd slikt før?

Søskenbarnet mitt opplevde at noen tok skoene hennes når hun var å trente på "badeland" her.. så jeg tar alltid skoene i en pose og låser dem i skapet :D haha
 
God tur til dere som drar på reise :D
 
Søskenbarnet mitt opplevde at noen tok skoene hennes når hun var å trente på "badeland" her.. så jeg tar alltid skoene i en pose og låser dem i skapet :D haha
Kjedelig. Skjønner ikke at folk kan være så simple altså!
Skal også ta de med neste gang :-D
Trodde ikke det skjedde på slike steder. Litt naiv tydeligvis :p
 
Hei.
Hva gjør dere? Håper dere nyter ferien i varmen ♡
Vi har vært i en by 1 time herfra. Koselig.
Mina har sluttet med bleie nå. Sykt deilig. To tørre bleier på rad på natta, så lurer på om vi skal gjøre det samme som med Wael: og bare slutte med natt med en gang også :)
Har alle september ungene slutta med bleier nå? Store unger vi har nå :)

Hva gjør dere? Vi steker ute i 26 g :-D
 
Kjedelig. Skjønner ikke at folk kan være så simple altså!
Skal også ta de med neste gang :-D
Trodde ikke det skjedde på slike steder. Litt naiv tydeligvis :p

Ja det er ganske frustrerende når sånt skjer!
 
Hei.
Hva gjør dere? Håper dere nyter ferien i varmen ♡
Vi har vært i en by 1 time herfra. Koselig.
Mina har sluttet med bleie nå. Sykt deilig. To tørre bleier på rad på natta, så lurer på om vi skal gjøre det samme som med Wael: og bare slutte med natt med en gang også :)
Har alle september ungene slutta med bleier nå? Store unger vi har nå :)

Hva gjør dere? Vi steker ute i 26 g :-D

Oj så flink hun er! :D Liana går mye på do, men venter til ferien med å kutte ut bleien på dagtid..da kan jeg fokusere mer på det :) så håper hun er ferdig før bhg start igjen :D om nettene tisser hun en del enda :p

Gjør ikke mye her, så varmt ute at alle blir bare grinete :p imårra får vi en del gjester :D blir 8 eller 9 personer :eek: 3 eller 4 av sambo's søsken med partner og barn :D da skal vi en tur til parken å spise der osv..så kan ungene vasse/bade i vanner der :D
 
Oj så flink hun er! :D Liana går mye på do, men venter til ferien med å kutte ut bleien på dagtid..da kan jeg fokusere mer på det :) så håper hun er ferdig før bhg start igjen :D om nettene tisser hun en del enda :p

Gjør ikke mye her, så varmt ute at alle blir bare grinete :p imårra får vi en del gjester :D blir 8 eller 9 personer :eek: 3 eller 4 av sambo's søsken med partner og barn :D da skal vi en tur til parken å spise der osv..så kan ungene vasse/bade i vanner der :D
Ja. Går veldig fint. Litt uhell innimellom. Men sånn må man regne med :-D
Deilig :) Sover uten bleie nå, så får vi se hvordan det går. Hehe.

Så koselig med besøk. Bor de i nærheten?
Godt å vasse/bade også :-D håper dere får fint vær i morgen!
 
Ja. Går veldig fint. Litt uhell innimellom. Men sånn må man regne med :-D
Deilig :) Sover uten bleie nå, så får vi se hvordan det går. Hehe.

Så koselig med besøk. Bor de i nærheten?
Godt å vasse/bade også :-D håper dere får fint vær i morgen!

Ja må nok regne med litt uhell i starten når de er under 3 år :) veldig flink jente! :D

De bor i Asker, ca 2,5 time unna oss ;) hadde strålende vær, mest overskyet med VARMT! hehe
 
Back
Topp