Blir litt langt å kasteDet hjelper nok ikke meg
Jeg vil ha nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir litt langt å kasteDet hjelper nok ikke meg
Jeg vil ha nå![]()
Det har ikke jeg. Hadde på bikini for første gang i dagja det gjør det,Har hvrtfall fått skille
Helt nydeligOk, ikke fått med megvar den god?
Ja den var virkelig frisk og godDen har jeg smakt før. Fikk oppskrift på forrige terminforum, kalte den rennende ostekake. Liker den godt jeg![]()
Så langt tror jeg ikke du klarer kasteBlir litt langt å kaste![]()
Ja og veldig enkelJa den var virkelig frisk og god![]()
Vi er desverre tommeÅ HerregudVil ha
![]()
Må nok prøve den engang kjenner jegHelt nydeligog lettvint!
Da har du gått glipp av noeHar jeg ikke hørt om
Skjønner jeg godt! Ble sulten jeg nå. Tror jeg må gå og steke noen egg!Vi er desverre tomme![]()
Er visst mange unger her og, men vi er visst ikke ute på samme tidspunkt tydeligvis..Sånn å forstå ja. Vi flytta til nytt sted for to år siden, men var så heldige å havne i ei rolig gate med masse unger på samme alder som vår, som er ute og lekerDet er veldig kjekt!
Jeg er i uke 19 jegLita jente på vei
Vi er desverre tomme![]()
Ja.. Glemte jo at jeg faktisk må reise meg fra sofaen først da! Sende mannen på kjøkkenet kanskje?Skjønner jeg godt! Ble sulten jeg nå. Tror jeg må gå og steke noen egg!
Bikini bruker jeg ikkeDet har ikke jeg. Hadde på bikini for første gang i dag![]()
Safarikake
Tviler jeg på, er ikkeglad ikakeDa har du gått glipp av noe![]()
Har du flere fra før eller? Vi har en femåring fra før vi. Skolestarter til høstenEr visst mange unger her og, men vi er visst ikke ute på samme tidspunkt tydeligvis..
Så koseligher er lillebror på vei
![]()
Ja... Har litt is i frysern da... Men vennebyenis frister ikke veldigHaha, ja har tatt det opp selv noen ganger jeg ogKjedelig npr man får SKIKKELIG lyst på noe man ikke har
Smøre det med aloe vera, så er det sikkert bra til i mårra![]()
Ingen slags type kake?? Egentlig ikke noe kake menneske jeg heller, men noen sorter er jo bare helt uimotståeligeTviler jeg på, er ikkeglad ikake