Jeg har snart 250 idag
Tror dette blir lett![]()
Hehe du kan nok klare over 2000 ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har snart 250 idag
Tror dette blir lett![]()
Jeg ogsåI morgen må jeg finne vifta mi
Jeg er visst over mitt mål jegJeg hadde som mål å få 200 innlegg denne mnd og nå har jeg 188 innlegg alleredetrur kanskje jeg kan klare målet mitt da haha
![]()
Høres mye morsommere ut enn min dagVært på hytta en tur og latet megSittet ute i sola og grillet.
Tror min også er derJeg ogsåden står på loftet..
Hva vant du sist da?Klart de e moromannen blev lika paff som meg . Igjen sa han hahah
Ja har kommet over 1500 bare, hvordan får man sett hvor mange innlegg man har uten topplista ?Jeg har så mye annet denne mnd så tenkte at 200 var greithar du aldri kommet over 2000??? Jeg syntes du er her og skriver titt og stadig jeg da
![]()
Hehe du kan nok klare over 2000 jajeg har ikke noe forventninger om å klare det siden jeg skal ha ferie og føde
![]()
Haha...du må jo sette deg mer ambisiøse mål enn detJeg hadde som mål å få 200 innlegg denne mnd og nå har jeg 188 innlegg alleredetrur kanskje jeg kan klare målet mitt da haha
![]()
Jeg er visst over mitt mål jeg
Hva var ditt mål da??Jeg er visst over mitt mål jeg
Haha jeg så detspørs om ikke vi må ha noen nye mål
![]()
Orker ikke opp der nåTror min også er der
Det er jeg ikke sikker på...Ja har kommet over 1500 bare, hvordan får man sett hvor mange innlegg man har uten topplista ?
Jeg har jo planer om 2,5 uke på turJeg skal og føde
Men skal ikke på noe ferie...så har masse tid enda![]()
200 innlegg denne mndHva var ditt mål da??![]()
Ja jeg er redd jeg må gjøre det ja heheDere må nok legge lista høyere, ja![]()
200 var kanskje litt lavt..Haha jeg så detspørs om ikke vi må ha noen nye mål
![]()
Haha...måneden?!200 innlegg denne mnd![]()