Ida Sophie

Mye vondere kynnere nå, håper det fører noe sted!!! Ska gå lang tur med bikkjene etterpå og kanskje tvinge på mannen sex :p han klager på noe nakke vondt :p
 
Høres bra ut! Lykke til :)
 
Mye vondere kynnere nå, håper det fører noe sted!!! Ska gå lang tur med bikkjene etterpå og kanskje tvinge på mannen sex :p han klager på noe nakke vondt :p

Ooooh, jeg liker det jeg hører :D Krev litt sex av gubben etter gåturen ;)
 
Da slima jeg nettopp med blod striper i, masse blodstriper både i trusa og på papiret! Resterende slimpropp???
 
I dag går slimproppen, helt klart! Bytta bind 2 ganger siden kl 12.. MENGDER med brun/rødt og grønnt slim som kommer.. :eek: kjempe vondt i underlivet og vonde kynnere til å fra :)))
 
I dag går slimproppen, helt klart! Bytta bind 2 ganger siden kl 12.. MENGDER med brun/rødt og grønnt slim som kommer.. :eek: kjempe vondt i underlivet og vonde kynnere til å fra :)))

Håper babyen kommer snart nå! Overtid er kjipe greier. Og enda værre når man er innstilt på å få før..
 
Ja om det bare hadde skjedd større ting så :p har skikkelig tak av å til men ikke nok til at jeg tar tid eller noe.. Og jeg sovner fra dem så enten er det maserier eller så er det oppbyggende rier :p

Tror nok det er oppbyggende rier nå ;)
 
Back
Topp