Topp 100 - Skravle NY!!

Sånn apropos Norwegian Outlet og butikker med alltid tilbud så kom jeg på en annen.
Havaristen..
Dere på Østlandet er dere der noen ganger?
 
I dag er det 1. juli
(Skal prøve å legge ut en ny slik hver dag i juli)

Denne måneden er det følgendet premiekrav

1. Over 2.500 innlegg vil være med i trekningen av alle 8 premiene
2. Over 1.500 innlegg vil være med i trekningen av 7 av premiene
3. Over 200 innlegg vil være med i trekningen av 4 av premiene



For å være ajour må man gjennomsnittelig per dag har "krav"/31.

For å være ajour på slutten av dagen i dag må man i tillegg til riktig plassering ha
1. 81 innlegg, akkurat ligger 2 stykker an til å være med i denne trekningen
2. 48 innlegg, akkurat ligger 6 stykker an til å være med i denne trekningen
3. 6 innlegg, akkurat ligger 38 stykker an til å være med i denne trekningen


Forutsatt at premiene i 1 trekkes først, så 2 og til sist 3 vil alle de kvalifiserte i de ulike kategoriene få følgende vinner sjanse
1. 82%
2. 65%
3. 12%


Informasjon om konkurransen finner du i hovedinnlegget her:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-juli-er-her-hva-vil-du-helst-vinne.1760368/

Topp 100 listen for juni finner du her:
http://forum.babyverden.no/top-users/186
Takk for oppdatering :)
Må se hvordan jeg ligger an der inne.
 
Tror jeg skal klare å være på lista i alle fall;)
 
Har et par panner igjen å vaske for hånd og tørke av benkene.
Så ta spisebordet, støvsuge og vaske gulvet...

Ble litt inspirert så nå har jeg tatt papirsøpla så den er klar til å taes med ut når vi går. Tatt oppvaska, rydda kjøkkenet, prøver å redde plantene til frøkna rydda stua, satt på en maskin med klær og frøkna bretter og legger på plass klær :) så er det bare alt annet som skulle hvert gjort iløpet av dagen :p
 
Ble litt inspirert så nå har jeg tatt papirsøpla så den er klar til å taes med ut når vi går. Tatt oppvaska, rydda kjøkkenet, prøver å redde plantene til frøkna rydda stua, satt på en maskin med klær og frøkna bretter og legger på plass klær :) så er det bare alt annet som skulle hvert gjort iløpet av dagen :p
Og jeg har ikke fått gjort noe mer annet enn å fulgt eldsten til en i parallell klassen han ikke hadde besøkt før
 
Godmorgon till dere :)
God morgen damer :) Ligger nå å ser på mot i brøstet, og fikk så lyst på corn flakes etter å ha sett Nils lage seg corn flakes frokost :p
God morgen alle:)
Da var juli her. Ferie måned OG bursdag måned, blir ikke mye bedre enn det:)
God morgen, her har vi en veldig lat morgen og ligger enda. Vi har først valgt å sove en halvtime ekstra, deretter forsovet oss et kvarter ekstra, og så bare ikke stått opp når guttungen kom.

Bør komme igang. Men jeg jobber jo bare 3,5 timer for dagen nå frem til ferien (sykemeldt og sommertid) og mannen må sikkert jobbe sent likevel så det haster på en måte ikked.
God morgen! Og hurra for juli! :D
Denne mnd skal jeg bli mamma :eek:
Omg...
God morgen til dere alle:D
Ha en fantastisk dag!!
 
Sovet som en stein:D
Ingen planer idag tror jeg.. du da??

Men det er jo bra :) Nei i dag så blir det ganske rolig, gjøre litt fornuftig her siden vi reiser i morra. Og så må jeg i butikken så da lurte jeg på om vi skulle slå det sammen med middag og spise Burger eller noe om frøkna vil :p ellers spise is og prøve å ikke dø i varmen :p
 
Back
Topp