Hvilket sykehus skal du føde på?

Stavanger 5 min kjøre
 
Hehehe :) vi må få til en date da :) i forkant ;) håper ikke det blir like travelt denne gangen,var 14 stk, mot 6 til vanlig, som fødte sist jeg fødte!! :p
 
Arendal her
 
Hehehe :) vi må få til en date da :) i forkant ;) håper ikke det blir like travelt denne gangen,var 14 stk, mot 6 til vanlig, som fødte sist jeg fødte!! :p

Æsj da, hvordan utspilte det seg? Vi fikk god oppvarting og en idyllisk (nesten iallefall) opplevelse av det hele ;) Hører de skal åpne pasienthotellet igjen? Det var nydelig å komme dit med første!
 
Er veldig usikker på om jeg skal velge Ullevål sykehus eller A-hus. :happy093
A-hus har lystgass, men det har ikke Ullevål. Har født både med og uten før. Men sist så skulle jeg såå ønske at jeg hadde det. :smiley-ashamed008
 
Blir nok Narvik hvis alt går som det skal. Har hørt noen med enormt dårlige erfaringer her og noen med supre erfaringer, så er litt i bedaring om jeg skal gå for Tromsø likevel :)
 
Kristiansand
 
Kalnes.
 
Drammen sykehus blir det her :)
 
Kongsvinger, men håper på Drammen ♡
 
Blir noe Elverum (1 time), men har egentlig lyst til å dra til Hamar (1 1/2 - 2 timer). Har hørt mye negativt om Elverum med tanke på rifter og slikt.. Men når tida kommer må jeg sikkert bare dra til det nærmeste..
 
Blir noe Elverum (1 time), men har egentlig lyst til å dra til Hamar (1 1/2 - 2 timer). Har hørt mye negativt om Elverum med tanke på rifter og slikt.. Men når tida kommer må jeg sikkert bare dra til det nærmeste..

Det er ikke fødeavdeling på Hamar.. Gjøvik, Lillehammer og Elverum man kan velge mellom hvis man bor i Hamar-området.
 
Back
Topp