Voksiposer...usikker

Jeg har aldri brukt pose om sommeren. Bare teppe eller dyne...
 
Hadde i vinter, ikke nå i sommer. Bruker dyne eller bare et tynt teppe nå.
 
Hadde ikke sommerdundynen. Brukte kun teppe eller dyne i sommerhalvåret :). Hadde ikke giddet å kjøpe sommerdyne til Voksipose.
 
På sommeren bruker vi ikke pose. Dyne eller teppe. Har brukt helseteppe de siste dagene nå.
 
Jeg vil si at man må ha pose til vinteren. På sommeren kommer det litt ann på barnet. Vi synes det var veldig greit, siden hun bare sparket av seg pleddet. I tillegg likte hun å ha det trangt rundt seg.
Vil anbefale å kjøpe brukt, det sparer du masse penger på!
 
Har holdt med vinterpose her også. Veldig fornøyd med odenwalder :)
 
Bruker bare pose om vinteren, nå om sommeren er det så skiftende temperaturer at jeg skifter mellom dyne og teppe flere ganger om dagen virker det som :p
 
Her bruker jeg lammeskinnspose. Den er varmeregulerende så den kan brukes når det ikke er så varmt. Og selvfølgelig når det er kjempekadt i tillegg. Så er det dyne/tepper når den er for varm. Men liker å bruke pose lenge så det ikke blir glippe.
 
Jeg foretrekker Voksi city da den har glidelåsen midt på posen :)
 
ikke bruk penger på det. teppe eller vanlig dyne holder på sommeren.
 
Jeg prøvde med teppe og dyne på lillesnuppa mi... DET var ikke noe for oss! Spesielt nå når hun er et år. Sparker det bare av seg. Så vi er helt avhengig av sommerpose.
Har prøvd voksi Colibri, men den hadde uke forlengerdel desverre. Så gikk over til easygrow. Superfornøyd!
 
Back
Topp