Høyt ønsket nr 2

Har jenta meldt sin ankomst ?
 
Har jenta meldt sin ankomst ?


Nei :( er på 6 dagen på overtid. Var på kontroll hos jordmor på termindag, hadde da 4 cm åpning. Var på ny oppe på sykehuse igår har nå 5 cm åpning. Har hatt litt sterke kynnere, men ingen rier :( er såååå lei nå ;) barselstårene har allerede meldt sin ankomst :p haha... Begynner å lure på om kroppen tror den har født ;) nå står livet virkelig bare heeelt på vent. Har fått beskjed om å komme opp med en gang vannet går, eller når riene melder sin ankomst, for dette kan gå fort... Og DET stresser meg :) men satser på at den halvtimen det tar å kjøre opp og den tida det tar å få levert storesøster holder iallefall akkurat :p liiite klar for å fø i bil
 
fremdeles ingenting som skjer her.. 9 dager på overtid idag, har fått time til igangsetting på søndag.. så nå kan hun egentlig bare vente ;)
 
idag gikk vannet... hall 9 idag morges, sitter å venter på rier.. om ikke di kommer blir jeg satt igang imorgen... hater å vente...
 
Hei hei... hvordan går det med dere?❤ nå er sannah snart 1 år :) som tiden går :)
 
hei trinebeth <3 innom her idag... da jeg håper det sitter en spire og måtte sjekke når i løpet jeg testet sist :) å så koselig å ha fått en melding fra deg <3 tiden har gått så altfor fort... Sannah er over året og stabber rundt her :) og det er fantastisk :D hvordan går det med deg???
 
Back
Topp