Du vet du er gravid når....

Når du alltid har vært avhengig av å dusje i veeeldi varmt vann, så varmt at huden blir rød (vet ikke hvorfor men alltid vært slik), men nå må ha d kaldere enn barna bruker det til og med :p
 
Når du kl 22:45 må koke deg poteter og lage brun saus, fordi du bare fikk SÅ lyst på poteter med brun saus :p
 
Du er så surrete at når du har handla i butikken og skal trykke koden til kortet ditt, så trykker du på selve kortet!
 
Når du begynner å gråte fordi du ler og er glad, og syns med det synd på deg selv og igjen begynner å le av hva som faktisk foregår
 
Når du har mer lyst til å legge deg samtidig som barna isteden for å nyte litt alenetid :)
 
Når du har ett skikkelig gråteanfall og gubben er rådløs, å så begynner å le litt hysterisk fordi at du er så lei deg at du syns synd på deg selv for at du er så Lei deg, for så å begynne å hulkgråte igjen . Elsk <3
 
Når man begynner å grine på telefonen fordi det er lenge siden man har snakket med vedkommende...
 
Når du blir kvalm av din egen bilkjøring!! Matvarene ligger på kjøkkenbenken og jeg ligger rett ut på sofaen... Må bare puste litt, så må jeg begynne så smått på middagen...!
 
Når du begynner å grine når du kommer hjem fra jobb, fordi du er så sliten... Og gubben synes veldig synd på deg, og trøster så godt han kan, før du så begynner å le til du rister over hvor komiske disse hormonene kan være...:p
 
Når du sitter på resturang og nesten begynner å frine fordi du innser det at siden lillebror kommer 17.juli (som jeg ikke har sett på 1,5år) kan jeg selv fortelle han ansikt til ansikt at han skal bli onkel! :')
 
Når du hver kveld denne uken har laget deg pomfri og peppersaus! Og før det så var det poteter og brun saus på kvelden :p
 
Når du steiker en grandiosa til frokost for å slippe å åpne kjøleskapsdøra. Det lukter død og fordervelse i kjøkeskapet vårt for tiden, men samboeren kjenner ingen ting ;)
 
Når du kan spise en kvart vannmelon alene :eek: For deretter å bli stappa, vente ti minutter og finner frem litt lakris :p
 
Back
Topp