Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun ligger vel ikke i lammeskinnspose nå? Her ligger lillemor uten noen ting, kanskje bare et teppe over seg. Det er jo varmt!Hun ligger i lammeskinnspose her. Kanskje bruke dyna han bruker i senga som lukter kjent?
Min erfaring er at det er mye lettere å begynne å sove i vogn i bhg enn hjemme, for da er alt nytt allikevel.
Vi brukte lammeskinnspose frem til forrige uke, faktisk. Her har det kun vært varmt de to siste dagene, før det har det vært regn og maks ti grader. Så det kommer nok an på hvor man bor, ikke bare hvilken måned man er iHun ligger vel ikke i lammeskinnspose nå? Her ligger lillemor uten noen ting, kanskje bare et teppe over seg. Det er jo varmt!
Jo det gjør hun. Lammeskinn er varmeregulerende, det er mye varmere og klammere med en dyne. Et lite teppe blir for lite, for hun legger seg kl 9 så da er det enda litt kjørlig ute. Posen går bare opp til brystet foran så armene er fri, de kaldeste dagene må vi ta på en kardigan men ellers ligger hun i bare bodyen. Så har hun en tynn halselue i ull/silke.Hun ligger vel ikke i lammeskinnspose nå? Her ligger lillemor uten noen ting, kanskje bare et teppe over seg. Det er jo varmt!
Vi hadde aldri vært vant til å ha storebror sovende i vognen ute. Han sov bare inne. Likevel var det aldri noe problem å ha han sovende ute i barnehagen. Der sover alle barna ute, og det blir helt normalt for barna etterhvertNå ønsket bhg at vi prøvde å venne dem litt til i løpet av sommeren da det ikke er noen mulighet for at de kan få sove inne i bhg, så jeg har tenkt å i alle fall prøve. Han sover fint i vogna når vi triller, det er ikke et problem. Kan fint være han sovner i vogna uten problemer når den står i ro nå også, har jo tross alt ikke prøvd å legge han i vogna for å sove på over et år. Har bestemt meg for å vente til neste uke med å starte, da har jeg 3 uker ferie og kan være hjemme og gjennomføre, pappan er litt "svak" og har lett for å gi opp![]()
Okei. Her i Osloområdet hadde det blitt for mye. Hun ligger i en tfk, og det blåser aldri noe inn i vognen. Selvom det er kjøligere om morningen ligger hun kun i en tynn fleecepose eller bare teppe litt over seg. Kler ikke på henne noe mer, og har hvertfall ikke på lue. Kanskje min jente bare er veldig varmt av seg, men hun er alltid varm og god når jeg tar henne opp. Det er jo en tendens til å kle på barna sine for mye her i landet. Dette hører vi jo ofte om i media..Jo det gjør hun. Lammeskinn er varmeregulerende, det er mye varmere og klammere med en dyne. Et lite teppe blir for lite, for hun legger seg kl 9 så da er det enda litt kjørlig ute. Posen går bare opp til brystet foran så armene er fri, de kaldeste dagene må vi ta på en kardigan men ellers ligger hun i bare bodyen. Så har hun en tynn halselue i ull/silke.
Nå bor jo også ts i nord der det ikke er så varmt enda![]()
Det er klart, men en lammeskinnspose synes jeg hører til vintermånedene, og ikke i juni..Vi brukte lammeskinnspose frem til forrige uke, faktisk. Her har det kun vært varmt de to siste dagene, før det har det vært regn og maks ti grader. Så det kommer nok an på hvor man bor, ikke bare hvilken måned man er i![]()
Bor rett utenfor Drammen så det er nok samme været her. Og har simovogn og den er vindtett, men kanskje større og luftigere kallesje? Akkurat her vi bor blåser det veldig mye. Fleece er mye mer tett enn lammeskinn synes jeg, så det går ikke an å sammenligne. En av grunnene til at jeg lammeskinnspose er at den kan brukes lengeOkei. Her i Osloområdet hadde det blitt for mye. Hun ligger i en tfk, og det blåser aldri noe inn i vognen. Selvom det er kjøligere om morningen ligger hun kun i en tynn fleecepose eller bare teppe litt over seg. Kler ikke på henne noe mer, og har hvertfall ikke på lue. Kanskje min jente bare er veldig varmt av seg, men hun er alltid varm og god når jeg tar henne opp. Det er jo en tendens til å kle på barna sine for mye her i landet. Dette hører vi jo ofte om i media..
Ikke hvis det er kjølig ute og jeg selv må bruke vinterjakke. Det er en vurdering man tar som mor eller far hver dag det, hvordan man skal sørge for behagelig temperatur for barnetDet er klart, men en lammeskinnspose synes jeg hører til vintermånedene, og ikke i juni..