Synptomer

Lillingen

Forelsket i forumet
Her kan vi skrive hvilke synptomer vi har til og fra :)

Jeg er ekstremt trøtt og har vært det flere dager.
Begynt å få smålig murringer.

:-D
 
Trøtt!
 
Kvalm som fy og det var jeg med forrige å, så var jo forberedt, men likevel... Det er pyton :(
å så kjedelig :( er du skikkelig kvalm allerede? Jeg er litt småkvalm av og til, men regner med det kommer sterkere om en uke eller to..
 
Håper jeg ikke blir kvalm :p slapp unna sist svangerskap :p har dere en feelingen på hvilket kjønn det blir? Til tross for at det er tidlig :p
 
Håper jeg ikke blir kvalm :p slapp unna sist svangerskap :p har dere en feelingen på hvilket kjønn det blir? Til tross for at det er tidlig :p

Nei, føler jeg må komme litt lenger før jeg kan anta noe :p har du?
 
Blir spennende å se hva det blir da :)
Gleder meg sånn til å få vite kjønnet. da begynner shoppinga ;D Har myye gutteklær fra før da, så om det blir en til gutt blir det lite shopping på meg ;)
 
Litt svie i den ene brystvorten av og til, sterk mageknip etter frokoster (hadde det med forrige også i beg av svangerskapet)
Ellers litt småuggenhet som kommer og går :)
 
Jeg har en sånn utrolig "uro" i bena. Noen som vet om det er vanlig? Eller kanskje det er noe helt annet
 
Jeg er så trøtt. Vil liksom bare gå å legge meg kl 7 på kvelden. Også så ømme bryster! Bare min kjære skal gi meg en klem rygger jeg nesten. Hadde det sånn sist også, men syns å huske det gikk seg til. Eller? Kanskje var det at magen ble så stor at den tok av før puppene?
 
Back
Topp