Yoyo trille...

Aldri prøvd, men husker jeg så på den da tuppa var mindre :) Da fant jeg vel bare positive tilbakemeldinger om den :)
 
Aldri prøvd, men husker jeg så på den da tuppa var mindre :) Da fant jeg vel bare positive tilbakemeldinger om den :)
Har hørt bare positivt jeg også, så har bestilt :eek:
Vi skal være på båten hele sommer og greit å ha noe å trille hun I når vi er på land :)
 
Har hørt bare positivt jeg også, så har bestilt :eek:
Vi skal være på båten hele sommer og greit å ha noe å trille hun I når vi er på land :)

Da er det nok ei supervogn :D
 
Det jeg trur å ;) så nå er det bare å få samboeren til å tru det samme, før jeg sier at jeg har kjøpt! Haha :D
Hehe, din snik :p finn noen anbefalinger å vis han ;)
 
Fryktelig dyrt for en trille!
 
Jeg kjøpte den nå før Kroatia tur. Angrer ikke! Kjempe god og trille. Mye brostein ect. Måtte også bære vognen med pluggen (12.5 kg) i flere ganger. Kjempe easy!
 
Er også veldig fornøyd med den! Vært i Paris 1 uke med både metro og i Disneyland, og er nå på Mauritius, fungerer kjempebra, og så utrolig deilig og kunne ha den med inn på fly som håndbagasje. Enkel å slå sammen og også å trille. Har hatt andre triller tidligere, men denne slår alle, så absolutt verdt pengene
 
Jeg lurte på den lenge før jeg bestemte meg for å kjøpe. Jeg er kjempe fornøyd!! Vi får plass til den bak stolryggen på passasjersiden ved siden av festebeinet på barnesetet, den tar utrolig liten plass og er helt genial! :) kjempe fin og god trille! Veldig fornøyd !
 
Kjempe fornøyd! Angrer ikke 1 sekund på at jeg kjøpte den :D

Kjøpte jeg også :) Fikk den i posten på torsdag, så bare brukt den noen dager, men er super fornøyd :D er på hotell, så supert at den tar lite plass på rommet og i bilen!! Skal ha den med i båt senere denne uken!!
 
Elsker den :) Kjøpte den i sommer for å bruke den i ferien, og vi angrer ikkje et sekund :) Genial trille! Var mange som var misunnelige på oss når vi trillet den til flytrappen før vi slo den sammen, og når vi gjentok prosedyren etter landing ;)
 
Hvor flat kan man legge ned sittedelen? Vi skal utenlands med mini om 1 mnd og vurderer å kjøpe denne, men føler det blir for dyrt hvis vi skal ha både babydelen og sittedelen... Lurer på om vi klarer oss med kun sittedelen, selv om han bare er 3 mnd når vi drar?
 
Hvor flat kan man legge ned sittedelen? Vi skal utenlands med mini om 1 mnd og vurderer å kjøpe denne, men føler det blir for dyrt hvis vi skal ha både babydelen og sittedelen... Lurer på om vi klarer oss med kun sittedelen, selv om han bare er 3 mnd når vi drar?

Jeg kjøpte bare sittedelen siden mini var 5 mnd da vi kjøpte, og da syns jeg at han var litt liten til den. Så jeg ville hatt liggedelen til en på 3 mnd.
 
Jeg kjøpte bare sittedelen siden mini var 5 mnd da vi kjøpte, og da syns jeg at han var litt liten til den. Så jeg ville hatt liggedelen til en på 3 mnd.
Takk! Da får vi revurdere den planen..
 
Back
Topp