Du vet du er gravid når....

Når du blir rasende på samboeren, og en liten stund etterpå skjønner at du kan ha overreagert en smule...
Han hadde handlet på butikken og ber meg om hjelp med varene. Jeg rydder alt inn med unntak av den frosne fisken fordi det ikke er plass i fryseren oppe og jeg orker ikke å gå ned i kjelleren. Så kommer sambo inn til meg på kjøkkenet og begynner å spise en yoghurt, jeg går derfor og setter meg i sofaen og fortsetter med å se filmen. Så plutselig roper han irritert på meg fordi jeg har gått før jeg ryddet ferdig! Sier at jeg hadde ryddet så godt som alt, men at når han begynte å spise så kunne vel jeg fortsette å se filmen min.
Jeg var kanskje like teit som han, men ble skikkelig sur :p
 
Når du ikke fikk nok søvn av den ene timen på flyet!
 
Når matpakken din på jobb består av en boks med hvit ris kokt i kjøttbuljong, og du nesten begynner å gråte når kollegaen din ser skrått på lunchboksen..
 
Når du lukker så mange dører du kan før du spyr slik at ingen kan høre noe. Ungene vet ikke jeg er gravid ennå.
 
Når formen svinger mellom helt vanlig og dødskvalm på to sekund:p
 
Når du sitter på en steinhard pinnestol på biblioteket (treåringen "leser" i alle de spennende bøkene) og du bråvåkner av at du nesten tipper over ende og faller av stolen... Sovne sittende på offentlig plass! Jada :p
 
Når du nesten gråter fordi du ikke syns puppene er særlig ømme :p selv om du vet at i de to forrige svangerskap så varte ømheten bare de første 2 mnd også :p
 
Når du nesten begynner å gråte fordi du hadde lyst på kjeks, men butikken ikke har igjen den riktige typen! ;)
 
Når lukta av tøymykner får deg til å brekke deg... :p
 
Back
Topp