Takk for meg (også)

Kose_mose

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Var hos gyn i dag for ultralyd (10+2), fosteret hadde sluttet å utvikle seg ca i uke 7-8, hadde en ul når jeg var 7+1 hvor den levde, så må ja skjedd rett etterpå.
Gyn mente det var pga operasjonen for sprukken blindtarm og traume rundt det (i uke 6).
Føles ganske urettferdig akkurat nå, er liksom ikke bare bare å prøve igjen ettersom vi må ha Ivf.
Nå blir det tabletter for abort hjemme.
Noen som har noen erfaringer rundt dette som vil dele?
Ønsker dere alle lykke til videre.

Så urettferdig og trist:-( sender deg mange mange klemmer <3

Så trist.

Og med ivf er det ikke bare å sette igang igjen nei, men det er jo i det minste ikke ny ventetid da, du må vel bare ha en vanlig mens først eller noe sånn? Men, det er jo et tiltak uten like, vesentlig mer enn hjemmelagede babyer da.

Jeg har ikke noe erfaring med dette, den ene jeg mistet var SA så den kom ut av seg selv, jeg slapp piller og sånn.

*klemme på*

Ta vare på hverandre.

Uff det var utrolig trist å høre.

Jeg satt i gang selv hjemme med tabletter i februar. Var da 8 uker. Men hadde stoppet utvikle seg i uke 4-5 trodde de.
Satt tabletter ca kl 10 å det skjedde ikke noe før kl 18 på kvelden. Heldigvis var det ikke så vondt som jeg hadde forespeilet meg. Men nå var jeg ikke sa langt på vei så det var ikke så mye som skulle ut.
Kom mye første gang jeg var på toalettet så dabbet det heldigvis av. Hadde mens i ca 14 dager før det stoppet.

Ønsker deg masse lykke til videre.
Klemmer

Var hos gyn i dag for ultralyd (10+2), fosteret hadde sluttet å utvikle seg ca i uke 7-8, hadde en ul når jeg var 7+1 hvor den levde, så må ja skjedd rett etterpå.
Gyn mente det var pga operasjonen for sprukken blindtarm og traume rundt det (i uke 6).
Føles ganske urettferdig akkurat nå, er liksom ikke bare bare å prøve igjen ettersom vi må ha Ivf.
Herregud, dette er så utrolig trist å lese. Jeg har ikke ord annet enn lykke til neste forsøk. Kan jeg spørre om du kjente noe annerledes.? Merket du noe?

Så trist.

Og med ivf er det ikke bare å sette igang igjen nei, men det er jo i det minste ikke ny ventetid da, du må vel bare ha en vanlig mens først eller noe sånn? Men, det er jo et tiltak uten like, vesentlig mer enn hjemmelagede babyer da.

Jeg har ikke noe erfaring med dette, den ene jeg mistet var SA så den kom ut av seg selv, jeg slapp piller og sånn.

*klemme på*

Ta vare på hverandre.

Takk for gode ord:Heartred. Vi må ivf privat, så ingen ventetid sånn sett, må sikkert vente på ny mens ja, men akkurat nå tenker jeg det er greit med en liten pause før vi setter i gang igjen.

Så trist.. Klem!

Uff det var utrolig trist å høre.

Jeg satt i gang selv hjemme med tabletter i februar. Var da 8 uker. Men hadde stoppet utvikle seg i uke 4-5 trodde de.
Satt tabletter ca kl 10 å det skjedde ikke noe før kl 18 på kvelden. Heldigvis var det ikke så vondt som jeg hadde forespeilet meg. Men nå var jeg ikke sa langt på vei så det var ikke så mye som skulle ut.
Kom mye første gang jeg var på toalettet så dabbet det heldigvis av. Hadde mens i ca 14 dager før det stoppet.

Ønsker deg masse lykke til videre.
Klemmer

Takk for svar, håper det går greit for seg her også, selv om 14 dager med blødning ikke frister... Men må jo bare gjennom det her, så er vel bare å Ta det som det kommer.

Herregud, dette er så utrolig trist å lese. Jeg har ikke ord annet enn lykke til neste forsøk. Kan jeg spørre om du kjente noe annerledes.? Merket du noe?

Takk for det:Heartred.
Nei har hatt symptomer, vært kjempetrøtt, uggen og vondt i bekkenet, ilinger i brystene, men lite vondt i lysken da.. Hadde en liten mistanke, men vet ikke om det kommer av nervøsitet eller magefølelse..

Så utrolig trist :( Sender deg en stor klem❤️

Takk for det:Heartred.
Nei har hatt symptomer, vært kjempetrøtt, uggen og vondt i bekkenet, ilinger i brystene, men lite vondt i lysken da.. Hadde en liten mistanke, men vet ikke om det kommer av nervøsitet eller magefølelse..
Hvordan mistanke ? Jeg blir så skremt om det kan skje med meg....:-(

Hvordan mistanke ? Jeg blir så skremt om det kan skje med meg....:-(

Vel selv om jeg hadde symptomer var de ikke så sterke. Syntes ikke magen hadde vokst noe særlig, la ikke på meg noe.. Bare sånne småting..
Men så hadde jeg en heftig infeksjon etter blintarmen sprakk i uke 6 og jeg var på sykehuset i 10 dager med intravenøs antibiotika, jeg tenkte da at det kom til å gå galt, fordi jeg var så innmari dårlig, så det jar nok hengt med meg i disse ukene etterpå.

Så utrolig uheldig du har vært! Helt ufattelig :( får helt vondt inni meg på å tenke på hvor vondt du må ha det! :(

Jeg ble påvist MA når jeg skulle være 10 uker på vei, da hadde det stoppet i uke 5-6. Dette skjedde rett etter en SA. Fikk sykemelding og tablettene. Tok tablettene i skjeden, svelget tablett for kvalmestillende og smertestillende i endetarmen. Lå helt stille på sofaen med maxibind, masse drikkevann, bøtte og ventet. Du ska ligge helt i ro de første 2-3 timene mener jeg å huske. Så skal du forsøke å gå på do. Har det ikke begynt å blø skikkelig så skal du svelge de neste tablettene og vente mer. Jeg måtte det og da kom det litt etter det. Veldig viktig at du får tatt gode smertestillende da det er vondt.. :( Når du først blør skikkelig tar du ikke flere tabletter.
Du SKAL ha en voksen med deg på dette som følger med deg!
Jeg hadde store blødninger de første dagene, for så å ha av og på med små blødninger og brun utflod i 2 uker. Og deretter slet jeg med ujevn syklus i 2 måneder :(
Men etter det kom jeg på en 100% perfekt syklus og etter den prøvde jeg på neste måned å bli gravid igjen som og var perfekt syklus, ble da gravid! :)

Off masse lykke til <3

Back
Topp