Symptomer

Kjenner lite til symptomer enda ja. Ømme pupper, innimellom skikkelig brennende følelse uten å være borti de, mens avogtil bare øm hvis jeg trykker litt på yttersidene. Ikke noe kvalme eller trøtthet sålangt.

4+3 i dag :)
 
Det ble litt feil. Jeg skulle quote deg.. ikke like... Jeg vil jo selvfølgelig ikke at du skal være kvalm :)

Jeg våknet opp superuggen selv i dag, og det har enda ikke gitt seg. Så da slipper jeg vel ikke unna morgenkvalmen denne gangen heller:( Satser på at det blir en mildere variant enn i de foregående svangerskapene (det er jo lov til å håpe)

Jeg trodde egentlig ikke det var mulig å bli kvalm så tidlig, er 4+4 i dag så det er jo veeeldig tidlig! Æsj altså, så ekkel følelse.

Håper du får det mildere enn i forrige svangerskap ja!
 
Jeg trodde egentlig ikke det var mulig å bli kvalm så tidlig, er 4+4 i dag så det er jo veeeldig tidlig! Æsj altså, så ekkel følelse.

Håper du får det mildere enn i forrige svangerskap ja!
Huff ja, det var tidlig. Håper at det gir seg snart!

Jeg er 5+4 men hadde helst sett at det kom senere (om det måtte komme)
 
Jeg er ikke kvalm enda heldigvis, bare uggen.
Murrer i magen, og enormt hormonell...
 
Kvalm/uggen, sliten, trøtt, hormonella.
Men puppene er bedre i dag da!
 
Jeg er endelig uggen!!!;) Ellers er jeg litt sliten, men nå har jeg vært hjemme med syke unger av og på siden forrige tirsdag og det sliter på meg iallefall så kan jo like gjerne være derfor.
 
Jeg kjenner hormonene går bananas, det er ikke gøy!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke vært noe kvalm og egentlig hatt lite symptomer, men er nå 7+2 på vei og ultralyd i dag viste hjerteaktivitet. Bare nyt at du er i god form og har lite symptomer :)
 
Jeg har ikke vært noe kvalm og egentlig hatt lite symptomer, men er nå 7+2 på vei og ultralyd i dag viste hjerteaktivitet. Bare nyt at du er i god form og har lite symptomer :)

Så deilig følelse! Var det innvendig eller utvendig UL? Takk for at du beroliget meg, lite symptomer og litt bekymret av og til :)
 
Jeg er 4+1 (antageligvis)

- Kjempe trøtt
- Utrolig irritabel til tider
- Oppblåst, magen min er som en ballong!
- Stikker litt i underlivet (men det kjennes jo som mensen er like rundt hjørnet)
- Litt vonde pupper, men ikke værre enn når jeg skal ha mens. Sist jeg ble gravid var dem mega vonde!

:)
 
Så deilig følelse! Var det innvendig eller utvendig UL? Takk for at du beroliget meg, lite symptomer og litt bekymret av og til :)
Var innvendig ultralyd. Jeg har også vært kjempe bekymret og var sikker på at hjertet ikke slo siden jeg ikke var kvalm. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme med begge jentene. Gynekologen sa at det er under 5 % sjanse for sa når en har sett hjertet slå så da skal jeg bare nyte å ikke være kvalm :D Anbefaler deg tidlig ul om du er mye bekymret :)
 
Var innvendig ultralyd. Jeg har også vært kjempe bekymret og var sikker på at hjertet ikke slo siden jeg ikke var kvalm. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme med begge jentene. Gynekologen sa at det er under 5 % sjanse for sa når en har sett hjertet slå så da skal jeg bare nyte å ikke være kvalm :D Anbefaler deg tidlig ul om du er mye bekymret :)

Må man bestille innvendig UL privat? Jeg fikk se jenta mi som en liten bønne med et bankende hjerte når jeg var 7+3, men det var utvendig. Jeg er litt usikker på når jeg skal ha legetime, hun har kun utvendig utstyr. Vil gjerne se hjertet når jeg først er der. Er ikke så veldig bekymret altså, så tenker ikke at jeg skal bestille privat. Venter heller litt lengre med å bestille legetime.
 
Må man bestille innvendig UL privat? Jeg fikk se jenta mi som en liten bønne med et bankende hjerte når jeg var 7+3, men det var utvendig. Jeg er litt usikker på når jeg skal ha legetime, hun har kun utvendig utstyr. Vil gjerne se hjertet når jeg først er der. Er ikke så veldig bekymret altså, så tenker ikke at jeg skal bestille privat. Venter heller litt lengre med å bestille legetime.
Jeg bestilte privat. Litt usikker på det med utvendig. Da hadde jeg heller ventet til uke 10 :)
 
Flere som har en mage som trøbler? Jeg har hard mage, og plutselig en time etter kan det være helt løst. Jeg har som regel svært god rutine på dette, men nå er det skikkelig wild card! :p

Og hurra for økende tegn på baby :D Var på jobb i går, gikk rett i bursdag og så videre i syforening på kveldstid. Når klokka nærmet seg 00.00 ble jeg stuptrøtt og småkvalm. Det har skjedd de siste kveldene om jeg ikke får lagt meg. Og i dag når jeg våknet holdt jeg på å tisse på meg! ;)
 
Jeg merker godt at jeg er mere følsom nå. På jobb i natt ble jeg sparket hardt over hals/strupe. Da jeg kom meg ut av rommet hulka jeg å tårene trillet lenge etter på.
Også har jeg murringer i magen.
 
Er så trøtt! La meg 22 og sto opp 06.30... Skjønner ikke. Burde vært mer enn nok søvn. Var det før iallefall :) Sitter bare og gjesper på jobb... Hodet er helt andre plasser enn de den bør være...
 
Flere som har en mage som trøbler? Jeg har hard mage, og plutselig en time etter kan det være helt løst. Jeg har som regel svært god rutine på dette, men nå er det skikkelig wild card! :p

Og hurra for økende tegn på baby :D Var på jobb i går, gikk rett i bursdag og så videre i syforening på kveldstid. Når klokka nærmet seg 00.00 ble jeg stuptrøtt og småkvalm. Det har skjedd de siste kveldene om jeg ikke får lagt meg. Og i dag når jeg våknet holdt jeg på å tisse på meg! ;)

Eg og har super trøblete mage! Hardt og laust, ilt og roligt om ein anna. Eg er utrulig sliten og trøtt.... Zzzzzøv heile tia.. Har fått postafen av legen mot kvalmen, og da har virkelig hjulpe :)
 
Jeg merker godt at jeg er mere følsom nå. På jobb i natt ble jeg sparket hardt over hals/strupe. Da jeg kom meg ut av rommet hulka jeg å tårene trillet lenge etter på.
Også har jeg murringer i magen.

Det høres ikke bra ut!
Å bli sparka hardt over hals/strupe er jo ikke greit uansett, gravid eller ikke. Hvis det er en jobb hvor man stadig har en slik risiko har du vel rett på tilrettelegging for å unngå å bli utsatt for slikt...
 
Det høres ikke bra ut!
Å bli sparka hardt over hals/strupe er jo ikke greit uansett, gravid eller ikke. Hvis det er en jobb hvor man stadig har en slik risiko har du vel rett på tilrettelegging for å unngå å bli utsatt for slikt...

Jeg blir heldigvis ikke utsatt for dette hvær dag nei. Men den pasienten ødela hele nattvakta mi.
Vil ikke spørre om tilrettelegging før jeg virkelig trenger det. Er bare ansatt 20% ut året å vikar resten så...
 
Back
Topp