Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en avent. Alle flasker passer i. Tre trinn med forskjellig temp. Funker bra![]()
Hbordan har du varmet mm til nå?
Har avent jeg også. Eneste flaskene jeg har hatt litt problemer med er mam sine kolikk flasker. Flasken er litt stor, noe som gjør at den ikke blir oppvarmet på fra sidene. Kun nedfratar lang tid da
![]()
Jeg hadde ikke kjøpt flaskevarmer igjen! Følte det var litt bortkastede pengerhvertfall når de begynner å drikke en del melk! Synes det tok lang tid
Fungerte bra i begynnelsen når han drakk lite..
Hvis du gir de mme, ville jeg hatt en termos med varmt og en med kaldt vann. En doseringsboks til mmepulveret
Til mm kan du ha med en termos med varmtvann og et litermål i stål..
Er viktig med en god termos som holder på varmen..
Kva doseringsboks anbefalar du? Jentene drikker sjølvsagt kun frå MAM sine antikolikk flasker...
Mm skal ikke varmes i microI microen. Men tenker det kan vera greitt å ha på rommet evt med på tur der me veit det ikkje er micro.
Åja. Da hadde jeg gått til kjøkkenet å brukt micro eller hatt vann på termos.Dei får berre mme![]()
Åja. Da hadde jeg gått til kjøkkenet å brukt micro eller hatt vann på termos.
Jeg har en sånn doseringsboks men bruker den ikke. Kan få den om du vil![]()
Mme skal vel ikke blandes først og varmes når de skal ha det? Det skal blandes og gis med en gang. Vet ikke hvordan du gjør det... Men det er iallfall ikke bra på grunn av bakterier å drikke flere timer etterpå for eks.Dei får berre mme![]()
Dette gjorde vi og.Har flaskevarmer fra medela, største dritten jeg noensinne har kjøpt! Enten ble ikke melka varm, eller så ble den FOR varm! Skulle kunne varme barnematglass i den også, det ville tatt en time er jeg sikker på! Anbefaler IKKE medela sin flaskevarmer! Til mme har jeg bare kokt vann og hatt på termos, venta til det var passe lunk før jeg skrudde på lokket. Da hadde jeg lunket vann og ferdig dosert mme i avnetboks som er avbildet lenger opp her.
Mme skal vel ikke blandes først og varmes når de skal ha det? Det skal blandes og gis med en gang. Vet ikke hvordan du gjør det... Men det er iallfall ikke bra på grunn av bakterier å drikke flere timer etterpå for eks.
Da vi ga mme så brukte vi bare vannkokeren. Blandet ca 2/3 deler kaldt vann og 1/3 varmt. Sjekket temp før jeg hadde pulver oppi. Pulver. Rist. Ferdig. Om natta ville jeg gjort som bmc sier, brukt termos med kokt varmt vann i.
Vannet skal være minst 65 grader når pulveret blandes i til babyer ja. Men vet mange bare varmer til 37 grader. Det beste er nok varmt vann + pulver + kaldt. De er vel enda for små til å få kaldt vann fra springen, men kokt vann holder seg i kjøleskapet i 24 t.Mme skal vel ikke blandes først og varmes når de skal ha det? Det skal blandes og gis med en gang. Vet ikke hvordan du gjør det... Men det er iallfall ikke bra på grunn av bakterier å drikke flere timer etterpå for eks.
Da vi ga mme så brukte vi bare vannkokeren. Blandet ca 2/3 deler kaldt vann og 1/3 varmt. Sjekket temp før jeg hadde pulver oppi. Pulver. Rist. Ferdig. Om natta ville jeg gjort som bmc sier, brukt termos med kokt varmt vann i.
Jeg har avent sin flaskevarmer og bruker kun mam sine flasker (både anti kolikk flaskene og de vanlige). Brukte flaskevarmeren kun til oppvarming av mm da Felix var liten (han måtte ha flaske morgen og kveld pga vitamintilskudd), og syns den var veldig grei å ha. Følte ikke det tok lang tid eller at den varma ujevnt. Har den fortsatt og er glad for det -syns det er så styrete å varme mm uten![]()