Hva jobber dere med?

Er nok tilfeldigvis det ja :) Vet ikke akkurat hva han jobber med der oppe da. Har bare vært der en gang selv, og det var sommeren 90 eller 91...husker godt hvor fascinert jeg ble av størrelsen på gravemaskiner og dumpere...
Så artig da :) om han jobber med gravemaskiner og dumpere så er han nok på selve gruva :) jeg er nede på produksjonen :)
Er litt størrelse på de maskinene ja :)
 
Så artig da :) om han jobber med gravemaskiner og dumpere så er han nok på selve gruva :) jeg er nede på produksjonen :)
Er litt størrelse på de maskinene ja :)
Han jobber ikke i selve gruva, er nok der du er :) Vi fikk bare se litt på hele området. Han har jobbet der omtrent siden tidenes morgen... Nærmer seg vel midten av 60-åra nå.
 
Han jobber ikke i selve gruva, er nok der du er :) Vi fikk bare se litt på hele området. Han har jobbet der omtrent siden tidenes morgen... Nærmer seg vel midten av 60-åra nå.
Hva er fornavnet hans? Har 2 personer jeg tenker det kan være :)
 
Ja og kanskje blir det flere turer dit opp før jul :)
Jobber med kjemikalier til noe av prosessen der oppe :)
 
Ja og kanskje blir det flere turer dit opp før jul :)
Jobber med kjemikalier til noe av prosessen der oppe :)
Til laben? :) på det nivået jeg er på så passer jeg på 2 forskjellige kjemikalier. Magnaflok 10 og noe de kaller LT38 :)
 
Jeg er selvstendig næringdrivende. Jobber som helse-og karriereveileder under selskapet Forever Living. :)
 
Student som straks skal levere masteroppgaven og starter i voksen-jobb 27 juli (som er datoen jeg starter på andre trimester). Vet ikke helt om det blir så godt mottatt å komme første dagen med nyheten om at jeg er gravid ;)
 
Arbeidsledig. :-(
 
Arbeidsledig. :-(
Men det ordner seg :) har Vært arbeidsledig i 3 år, så begynte jeg på noe tiltak hos fretex, og de ordnet først praksis plass det jeg jobber nå Før jeg fikk jobb der :)
 
Back
Topp