Kviser ja!

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Jeg har aldri vært noe plaget med kviser, sjelden jeg får en og da får jeg det i ansiktet. Men nå har jeg begynt å få mange på puppene! :( Veldig irriterende, for jeg klør sånn på puppene også fordi de vokser :P

Flere som er blitt plaget med kviser nå?

Jeg har aldri vært plaget med kviser, men nå har det virkelig brutt ut!Ingenting i ansiktet enda heldigvis, men ryggen og brystet. Skikkelig sexy :p

Jeg har aldri vært plaget med kviser, men nå har det virkelig brutt ut!Ingenting i ansiktet enda heldigvis, men ryggen og brystet. Skikkelig sexy :p

Skjønner ikke hvorfor vi skal få kviser på brystet og ryggen når vi er gravid altså :P

Så plagsomt da :p Jeg fikk kun kviser i ansiktet mellom el og ikm, var et graviditetstegn for meg, men de forsvant etter positiv test og har heldigvis ikke kommer tilbake :) Men er lenge til januar.. :p

Hehe, nei :P Prøvde en ganske fin kjole med åpen rygg i forgårs, så meg i speilet bak og begynte å grine, haha :p

Uff, det der er så kjedelig altså :P Klødde på ryggen i stad og hva oppdaget jeg? Joda, kviser der også! :P Kjenner at det er noe skikkelig dritt at det er sommer :P

Får veldig sjelden kviser, men kun fått noen her og der i ansiktet. Irriterende! :(

Jeg er plaget en del med kviser enda ( i en alder av snart 25 :( ) Men nå er det mye mer..... Kjempe irriterende! Og vondt....

Jeg er plaget en del med kviser enda ( i en alder av snart 25 :( ) Men nå er det mye mer..... Kjempe irriterende! Og vondt....

Det er sånn bestevennina mi har det også, og hun er like gammel som deg :( Men det kan jo plutselig bli bedre under svangerskapet også da :)

Det er sånn bestevennina mi har det også, og hun er like gammel som deg :( Men det kan jo plutselig bli bedre under svangerskapet også da :)
Ja, jeg har aldri vert så bra som sist svangerskap, så var såå nedtur da de begynte å oppe opp i gjenn etter fødsel :(

Tenkte nå etter dette svangerskape og få noe på resept som kansje kan hjelpe. Er så lei :p

Ja, jeg har aldri vert så bra som sist svangerskap, så var såå nedtur da de begynte å oppe opp i gjenn etter fødsel :(

Tenkte nå etter dette svangerskape og få noe på resept som kansje kan hjelpe. Er så lei :p

Å æsj da :( Ja det kan jo være en ide ja :)

Har aldri vert veldig plaga, men har fått ein no og då i ansiktet mellom el og mens.
Mo føle eg meg så ei kjøttkaka i ansiktet, e ikkje så ille altså, men 8-10 kvise e da så herje for øyeblikket :( :meh:

Jeg var mye plaget med kviser før graviditeten, både på ryggen, brystet og i ansiktet. De siste 9 ukene har jeg imidlertid ikke fått en eneste ny kvise :-) Håper det holder seg sånn ut svangerskapet ;)

Aldri vært plaget med det, men nå popper de frem i fjeset og mellom puppa ... Herlig *tommelopp*

Pleier å få et par tre stk på faste steder før mens, nå har jeg fått samme stedene pluss noen ekstra :( Alle i ansiktet og godt synlig. Får dumme under huden som bare blir røde store klumpe og dritvondt!

Jepp!!! Grusomme greier! Og mannen syns jeg er deilig som aldri før... Må jo være noe galt en plass :D

Trøster meg litt med at det sies at hvis man får jente tar ho skjønnheten fra mor og at det er defor vi får kviser o.l. ;)

Back
Topp