Snopefri Juni.

TeMar

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Februarlykke 2016
Siden snopefri mai ikke gikk så bra for meg, så starter jeg på ny frisk i morgen :)
Noen som er med?

Ok, nå SKAL jeg skjerpe meg! Jeg er HELT nødt! Jeg MÅ legge om kostholdet (ikke bare snop) og jeg MÅ begynne å bevege meg! Jeg vil ikke dø når jeg er 40 av hjerteinfarkt, jeg vil være en mamma som klarer å holde følge med sønnen min! *sparkiræva*

Ok, nå SKAL jeg skjerpe meg! Jeg er HELT nødt! Jeg MÅ legge om kostholdet (ikke bare snop) og jeg MÅ begynne å bevege meg! Jeg vil ikke dø når jeg er 40 av hjerteinfarkt, jeg vil være en mamma som klarer å holde følge med sønnen min! *sparkiræva*

Håper skjerpinga er smittsom. Jeg må trene meg opp å bli i bedre form før et eventuelt svangerskap igjen.

• Liker
Reactions: BMC

Jeg er i bedre form nå enn før jeg ble gravid, men veier 1 kg mer. jeg har store forbedringspotensial ;)

Gikk opp til et utsiktspunkt i skogen her i kveld, og tok turen på hvor lang tid jeg brukte til toppen. Jeg er fornøyd med dagens innsats, men skal se om det er forbedring i løpet av sommeren.

Jeg er i bedre form nå enn før jeg ble gravid, men veier 1 kg mer. jeg har store forbedringspotensial ;)

Gikk opp til et utsiktspunkt i skogen her i kveld, og tok turen på hvor lang tid jeg brukte til toppen. Jeg er fornøyd med dagens innsats, men skal se om det er forbedring i løpet av sommeren.
Såpass ja:o her er jeg ikke i bedre form:p stooort forbedringspotensial her;)
Spennende å se ta tiden, du klarer nok å forbedre den mer og mer tenker jeg:)

Jaok. Man kan jo prøve igjen da! :D :p

Har sååååå lyst på noko godis! Spesielt no når eg ikkje er 100%...

Må bli flinkere jeg og... Bare godteri i helga!

Jeg kan rapportere om at det gikk bra i går =) I går kveld spiste jeg en banan og drakk vann, hadde heldigvis ikke det helt store suget etter noe søtt.

• Liker
Reactions: EJ
Får prøve meg på snopefri juni ;)
Skal ha noen venner på besøk på fredag så blir litt kake da ellers skal eg prøve å være flink resten av mnd :D

• Liker
Reactions: BMC
Folk har alltid med seg dritt på jobb...

Skal prøve å få ammehjernen til å huske det denne gangen! :p
Skal i dåp i helga da, så da må jeg nesten spise litt kake, men utenom det så skal jeg prøve å holde meg ;)

• Liker
Reactions: EJ
Vært flink frem til i går, da kom sambo hjem med is. :p
Men da tar jeg ikke noe snop i morgen i stedet.

Eg har ete litt nonstop og ein halv Japp. Så har totalt ete mindre snop enn før.

Skal snope i dag!

Back
Topp