Juli 2015 har fått skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Til dere siste som har søkt tilgang, så har jeg et lite problem med at det eldste innlegget jeg ser hos dere er fra 12. Desember 2014 så jeg får ikke telt opp riktig.

Har bedt om hjelp;)
 
Oppdatering ang tilgang:

Jeg får ikke sjekket innleggene deres lengre tilbake enn 12.12, så jeg får ikke opp riktig antall innlegg.
Beskjed er sendt til moderator, men siden det er jul og mye å gjøre/ferier for de fleste så får de ikke fikset dette akkurat nå.

Så vær tålmodige og kos dere med masse god mat ;)

Ønsker en god jul til alle :)
 
Last edited:
Godt nytt år :)

Ikke fått noen oppdatering på de tekniske problemene enda, men nå som hverdagen er igang igjen håper jeg det skjer noe snart :)
 
VIKTIG INFORMASJON:
Til alle som har tilgang til skjult forum :)

For å opprettholde tilgangen til skjult forum må dere oppfylle alle kravene som er nevnt i hovedinnlegget her.
Grunnet problemer med å lese historikken, har jeg sett litt mellom fingrene på antall innlegg, men vil heretter sjekke dette jevnlig.

Siden flertallet ikke oppfyller kravene om 10 innlegg på 30 dager, minner jeg dere derfor om disse kravene, og ber dere følge med på dette om dere ikke vil miste tilgangen til skjult forum.

mvh
Tilgangsansvarlig på *Fra frø til Juliblomst 2015*
 
Last edited:
Om noen ønsker tilgang til skjult gruppe som ikke har enda, og mener de oppfyller kravene er det bare å sende meg en pm :)

Får kun sjekket tilbake til 12. desember, men siden det er godt over en mnd siden nå, så har vel mange klart å få nok innlegg på den tiden også;)

Mvh
Tilgangsansvarlig
 
Last edited:
Hvordan sjekker jeg hvor mange innlegg jeg har skrevet her inne?
 
Hvordan sjekker jeg hvor mange innlegg jeg har skrevet her inne?

Gå inn på profilen din via nettleser, og under "mine innlegg" må du da telle hvor mange innlegg du har;)
 
Back
Topp