Desember 2015 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hadde tilgang men nå kommer jeg ikke inn igjen??!
 
Jeg må ha tilgang til data for å gi dere tilgang, og akkurat nå er jeg på ferie. Så vent ett par dager ;)
Aha! Då e da ikkje rart at da ikkje har skjedd nåke :) vente tålmodig :p
 
Hvorfor har jeg mistet tilgangen min på det skjulte forumet..?
 
Hvem er admin da? ☺ jeg har lyst å ha tilgang til det skulte forumet igjen...
 
Tamara. Men det står da desemberglede under nicket ditt... Har du ikke tilgang på app eller pc?
Får ikke tilgang på app. Det virket et par dager så plutselig var den borte igjen?
 
Vi er flere i venteklubben. Så mens vi venter- hva gjør dere da? :-D Jeg og minstemann er nede for telling med forkjølelse og feber. Sitter nå godt innpakka i pledd og tenker på alt jeg skulle ha gjort om jeg var frisk, men som jeg sikkert ikke ha gjort likevell. :p

Nyter en skive med leverpostei og agurk. :p
 
Jeg sendte dere som har ligget på vent inn igår til admin, og etter det tar det 1-3 dager ifølge admin :) Jeg har iallfall gitt tilgang til dere som har bedt om det ;) Blir nok snart!
 
Kan noen legge meg til på den skjulte formuet ? Kan ikke se det på mobilen :/
 
Jeg sendte dere som har ligget på vent inn igår til admin, og etter det tar det 1-3 dager ifølge admin :) Jeg har iallfall gitt tilgang til dere som har bedt om det ;) Blir nok snart!
Håper det kommer snart, får helt noia av alt jeg kan gå glipp av :p ;-) Haha!
 
Håper det kommer snart, får helt noia av alt jeg kan gå glipp av :p ;-) Haha!
Har jeg sendt deg PM tilbake? Jeg kan ikke huske nicket ditt i farta... Jeg svarer alle på PM når jeg legger de til :)
 
Back
Topp