Vogn

Hei. Jeg "hører til" forumet nov 15 så tenkte spørre dere som er ett år lenger foran i løypa om erfaringer med vogn. Jeg lurer på mountain buggy sin liggedel, og om det er noen som har erfaring med bruk av denne gjennom vinteren. Den ser litt liten ut, men har det gått bra å bruke den til ca 6mnd alder med vinterpose??

Den er ganske liten, men ei på barselgruppa mi har ein ganske lang unge, og ho brukte bagen til litt over 6 mnd! :) kan hende du må vera litt kreativ siste måneden, og droppe vinterposen når det blir mars/april, men det vil du fort gjere uansett..! :) Eg ville nok tenkt at det at sportsdelen ikkje er vendbar er eit større minus enn litt liten bag. Syns jenta mi fortsatt var veeeeldig lita då vi måtte bytte, og er glad for at eg kan ha ho vendt mot meg i vogna vi har... :)
 
Hei. Jeg "hører til" forumet nov 15 så tenkte spørre dere som er ett år lenger foran i løypa om erfaringer med vogn. Jeg lurer på mountain buggy sin liggedel, og om det er noen som har erfaring med bruk av denne gjennom vinteren. Den ser litt liten ut, men har det gått bra å bruke den til ca 6mnd alder med vinterpose??
Jeg har MB og laaaaang unge. Ikke noe problem gjennom vinteren, men måtte over på sportsdel når han var rundt 5 mnd. Syns det var litt for tidlig, så kjøpe en ekstra vogn. Byttet ikke ut MBen da, for jeg er kjempefornøyd med alt annet og skal definitivt bruke den mye fremover :)
 
Har ikke den vogna så kan ikke svare på akkurat det.... Men bruker enda bagen på mi vogn og ho er straks syv mnd.... Var stor bag da...

Hvor i landet bor du?? Sånn i forhold til hvor lenge pose er veldig nødvendig ;)

Gratulerer forresten og masse lykke til videre :)
 
Takk for det Bor i Oslo-området så fins nok kaldere steder! Aner ikke hvor lenge det er behov for å bruke pose her jeg, kanskje mars/april eller noe? Selvom det nå om dagen kan se ut som varmen aldr kommer. Haha.

Er nok plasser det er enda mer bruk for det ja ;)

Kommer jo litt an på babyen også.... Noen er kalde og noen er varme av seg.... Husker ikke heilt når tid vi slutta å bruke posen, men jenta mi er varm av seg...
 
Hei. Jeg "hører til" forumet nov 15 så tenkte spørre dere som er ett år lenger foran i løypa om erfaringer med vogn. Jeg lurer på mountain buggy sin liggedel, og om det er noen som har erfaring med bruk av denne gjennom vinteren. Den ser litt liten ut, men har det gått bra å bruke den til ca 6mnd alder med vinterpose??

Jeg har MB til min lille frøken :) Hun er normal lang etter alderen, og er ca 10 kg og er 7 mnd. Vi har vært på ferie i 3 uker og trodde vi måtte bytte ut bagen til sportsdelen nå, men bagen passer akkurat (ikke noe å gå på), og da har vi easygrow vår/høstpose i den. Vi bor oppe i nord og har brukt veldig tykk vognpose fra easygrow mlm november og mai. Vi har også brukt et veldig kjekt storm/regntrekk fra Tinkafu i tillegg, for å kompensere for at bagen ikke er så dyp. Jeg har vært kjempefornøyd med vognen! Den er helt fantastisk å kjøre. Eneste ulempen er at sportsdelen ikke er vendbar. Jeg er ikke klar for å ha datteren min vendt bort fra meg og synes det er mye triveligere å trille tur når jeg kan se og kommunisere med henne. Dette skjønte ikke jeg som førstegangsforelder da vi kjøpte vognen. Så i kveld skal jeg bestille en annen lett sportsvogn, Easywalker Mosey, som har vendbar sittedel. Men tror ikke jeg er klar for å selge MBèn, den får vente til frøkna er stor nok til å sitte fremovervendt.
 
Back
Topp