Gravid igjen

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
For nøyaktig ett år siden satt jeg gravid med mitt andre barn som jeg fødte i januar i år. Så sitter jeg her ett år etter, atter en gang gravid, med termin bare fire dager tidligere enn forrige gang. Dette er helt sykt!
 
Gratulerer
 
Gratulerer!
 
Hvordan gikk d? ;)

Det gikk veldig fint tilslutt! De brukte nesten en time på å finne alt som skulle finnes men :) ca termin ble satt til 29.januar, akkurat samme termin som jeg hadde i år med baby L! Han er riktignok født 5.januar da så satser på denne lille reka holder seg inne litt til ;) ImageUploadedByBV Forum1433360964.759044.jpg
 
Hehe :) Det der er som å se meg denne gangen og forrige gang...! Helt utrolig hvor fort man plutselig skulle bli denne gangen...
 
Hehe :) Det der er som å se meg denne gangen og forrige gang...! Helt utrolig hvor fort man plutselig skulle bli denne gangen...
Ja det er helt sant! Har en mistanke om at jeg har fått så stor mage allerede siden det kun er 5 mnd siden forrige fødsel da ;)
 
Da har jeg fått påvist tidlig vannavgang i uke 17+3. Idag er jeg 18+1 og baby er fortsatt i live <3 håper bare det holder seg slik..
 
Så trist å lese :(
 
Nei så trist!
 
Back
Topp