Uenig om å vite kjønn

Lillehjerte3

Betatt av forumet
Vi er litt uenig om vi skal vite kjønn:) jeg vil ikke vite å han vil vite det :p

Han mener det er bedrer å forberede seg å planlegge litt bedre med tanke på navn å sånt, vite hvilket kjønn vi skal krangle om navne til, det har spart oss mye tid Hehehe men jeg føler det har ikke noe å si med tanke på hva det blir, men at jeg har et lite håp om en gutt, men så blir jeg veldig glad om det blir jente å også:)

Her er vi også uenige men jeg vil vite og han vil ikke. Så jeg har tenkt til å få vite det så får gubben gå rundt i uvisshet. Vi har tenkt til å ha navnet klart til oul sånn at når jeg får vite det så slipper jeg å måtte avsløre noe. Jeg blir å kjøpe klær til barnet og ting for å gjemme det for han og hvis han vil vite det etterhvert skal jeg seff fortelle han hva det er :) jeg tror dette er ei jente til men håper på gutt da :)

Vi har ikke snakket om det ennå... Men jeg er alt for nyskjerrig på ikke få vite det!:)

Her var vi også uenige forrige svangerskap. Jeg ville vite og ikke han. Vi kom til oul og fikk sjokkerende nyheter om helsetilstanden til lille. Nå har jeg funnet ut at det å vite kjønnet egentlig er uvesentlig. Det viktigste er faktisk om babyen vår er frisk ❤️
Man får faktisk vite det til slutt, og spiller forsåvidt ingen rolle om man ikke kan kjøpe inn blått eller rosa - det finnes jo så mange andre farger ;) Og navnet kan man bli enig om på forhånd anyway, bare bli enig om et guttenavn og et jentenavn :D

Bryr meg ikke så my om farger, men med vår første fødte så kranglet vi om navn helt til slutt, jente navnet var vi enig om:) å sambo ønsker å begrense uenigheten vår:/ jeg har så lyst på Ludvik! Det het bestefaren til han, men har er så bestemt å vil så absolutt ikke ha det! Bah det er alltid noe man skal være uenig om:)

Vi var heller ikke enige, men han ble med på å ikke skulle vite kjønnet mot at jeg ble med på å ikke fortelle noen hvilke navn vi vurderer :-)

Denne gangen vet jeg ikke om jeg vil vite, men er fryktelig nysgjerrig av meg, så blir nok til at vi skal vite, om sambo vil. ;-)

Kjæresten ville ikke vite det med første, men jeg sa vi skulle vite. Denne gangen vil han også vite. Han synes også at han ble mer kjent med babyen i magen når vi visste kjønn

Kjenne eg mannen rett, så vil han no ikkje veta da denne gongen heller...
Med elste så inngjekk me kompromiss, skulle veta om JM såg da uten å leita, så me fekk veta at me venta ei jenta :)
Med minien så ville ikkje mannen veta, og eg va usikker. Endte med at JM skreiv da på ein lapp :P Eg klarte å halda meg i 5 veke før eg kikka, og mannen ga ette 5 veke seinare :P Ein flott liten gut :)
No rekne eg med da blir ein reprise av forrige gong :P

Vi viste ikke med første og var enige om det. Med andre var litt bob bob begge to, men så spurte de på UL om vi ville vite, mannen sa at vist han var ganske så sikker så kunne han si det men var han bare litt i tvil så ville vi ikke vite, han var ikke i tvil i det hele tatt :) Med tredjemann så de det ikke på ordinær UL, men fikk vite det på 3d i uke 28 :) Tror vi vil vite nå vist de ser det godt :)

Vi er litt uenige også :)

Han ønsker å vite for det er praktisk i forhold til innkjøp og så får vi enten bare guttenavn eller bare jentenavn å forholde oss til :)

Er litt enig og fryktelig nysgjerrig av meg, men hadde vært morsomt å bli overrasket med første gullet :)

Vi vil begge vite, hvis det går da. Jeg spurte han med førstemann om han ville ha seg en overaskelse, men det ville han ikke, så da har det bare blitt sånn.

Sist fikk sambo bestemme og han ville vite det. Regner med det blir det samme nå.

Mannen min syns jeg kunne få velge om vi skulle vite så da var det enkelt :-) jeg vil ikke vite ;)

Back
Topp