Hvem vet om graviditeten?

Ja i grunn. Kjempe skummelt. Men målet dems er plass 130 eller noe og ligge ca 10-20 kmt saktere enn normalen. De vil bare kjøre banen og ikke vinne. Er der store drøm å kjøre der.det går på tv men jeg tør ikke å se på. Dessuten er ikke sykkelen rask nok heldigvis. De har ikke sponsorer, så det er ikke den raskeste sykkelen i den klassen.
Okei, det er jo hakket bedre da, at de ikke kjører for å vinne. Men skjønner likevel at du er bekymret! Håper det går bra med dem (og at de ikke melder seg på flere ganger).
 
Sambo, ei venninne, pappa, søstra mi og samboeren hennes.
 
3 venninne, mannen og søster mi :)
 
Ei jeg gikk på ungdomsskolen har nå annonsert på Facebook at hun venter baby I januar/februar. Altså, hun er max seks uker på vei!
 
Bare mannen min og meg. Tenker å prøve som sist- fortelle det til kommende storesøsken etter ca fire mnd.. Så slipper ventetida å bli så skrekkelig lang for dem. Etter det sprer vi det til slekt og venner.
 
Ei jeg gikk på ungdomsskolen har nå annonsert på Facebook at hun venter baby I januar/februar. Altså, hun er max seks uker på vei!

Samme gjorde bestevennina mi. La ut ul bilde på facebook at hun var gravid og da var hun 5+2 eller noe bare! Sa det til henne jeg at jeg skjønte ikke hvordan hun tørte det så tidlig, men hun blåste i det hun. For hun bare visste at det kom til å gå bra uansett, sa hun.
 
Samme gjorde bestevennina mi. La ut ul bilde på facebook at hun var gravid og da var hun 5+2 eller noe bare! Sa det til henne jeg at jeg skjønte ikke hvordan hun tørte det så tidlig, men hun blåste i det hun. For hun bare visste at det kom til å gå bra uansett, sa hun.
Ja hun her la ut tidlig med begge de andre også, og det gikk jo bra :) kjenner bare at jeg blir stresset på hennes vegne. Skulle ønske jeg kunne være like sikker;)
 
Ja hun her la ut tidlig med begge de andre også, og det gikk jo bra :) kjenner bare at jeg blir stresset på hennes vegne. Skulle ønske jeg kunne være like sikker;)

Ja selvfølgelig blir man stresset på dem sine vegne :) For tror ingen ønsker SÅ mye oppmerksomhet hvis det skulle gått galt.
 
Ei jeg gikk på ungdomsskolen har nå annonsert på Facebook at hun venter baby I januar/februar. Altså, hun er max seks uker på vei!

WUT?! Hva om hun får en sa?! Jeg tenkte å annonsere det på FB sånn typ når magen begynner å synes og jeg kan skryte med magebilde :p De nærmeste får selvfølgelig vite det før, men har ikke noe stort behov for at hele verden skal få vite det ass :p

Kjæresten og ei venninne vet det foreløpig =)
 
WUT?! Hva om hun får en sa?! Jeg tenkte å annonsere det på FB sånn typ når magen begynner å synes og jeg kan skryte med magebilde :p De nærmeste får selvfølgelig vite det før, men har ikke noe stort behov for at hele verden skal få vite det ass :p

Kjæresten og ei venninne vet det foreløpig =)
Haha... En bekjent la ut bilde av første positive testen! Holdt på å dåne... Tenk på den andre ungen som kanskje hadde måttet forholde seg til en evt sa, og alle andre... Huff, er ihvertfall ikke noe for meg!
 
Folk må få velge selv?

Mine barn vet nemlig om at jeg er gravid.
De må forholde seg til det nye jeg mister, de gleder seg veldig.

De merket jo at det var noe med meg, og eldste trodde at det var en baby i magen min

De er 4 og 6, og gleder seg veldig. Og vil sørge tungt om det ikke blir. Men for oss var det rett å fortelle dem det, før fantasien deres løp løpsk om hva det var med mamma....

Hele verden vet ikke, og får ikke vite på lenge, men disse bor sammen med oss og opplever det
 
Det er stor forskjell på barna og 'hele verden' på fb altså.
 
Jeg klør i fingrene etter å fortelle det til noen! Samtidig er det veldig godt å ha denne hemmeligheten med mannen min :) Hvis ikke formen blir verre håper jeg at jeg klarer å holde meg frem til ferien starter med å si noe på jobb, da er jeg 11 uker. Blir litt lenge å vente til jeg er tilbake fra ferie, da er jeg jo plutselig over 14 uker og jeg regner med det syns. Regner med sjefen ikke blir superhappy (regner med han blir sur), litt vanskelig å få tak i vikarer men har tanker om noen der selv.
 
Inntil i går visste ingen det, helt til noen tok "ølla" mi og brølte ut: dette er Munkholm, også ble de den ølla sendt på rundgang (6 stk nære venner av oss) for å få stadfestet dette. Jeg ble vel ikke akkurat lite irritert for å si de mildt. Uansett, alle fikk beskjed om å knipe igjen, og det va selvfølgelig klart dem skulle det. Ble i dag tvunget til å fortelle det til foreldre og søsken slik de fikk høre det fra oss, og et var så klart stoooor stas. Mamma kunne fortelle at dette hadde hun sett på deg tidligere i uka, så det kom ikke som en overraskelse på henne :D
Og i skjedde det så klart, ny fest (som jeg ikke var til stede på) og enkelte klarer selvfølgelig ikke å holde hemmeligheter for seg selv, og da var det allerede 3 nye der som hadde fått visst det og sendte melding til mannen min. For å si det slik, jeg har gått fra irritert til fly forbanna! Kjekke venner...
 
Samboer, mine foreldre og ei god venninne av meg vet det :) ellers blir vi å holde det stilt til i allefall etter ny ul den 15 juni :)
 
Det er stor forskjell på barna og 'hele verden' på fb altså.
Det er sant

Men så har ikke jeg "hele verden " på fb, og de fleste der og flere til, får vite det om jeg mister, for det må ungene fordøye og snakke om.


Men snart ni uker nå, tror dette går veien
 
Jeg har fortalt det til foreldre, besteforeldre, søster og nærmeste venner :) har sett bankende hjerte og er i uke 9, så er vel ikke så stor sjangse for å miste nå håper jeg :)
 
Har så lyst til å fortelle det til alle nå, men vil ihvertfall vente til etter tidlig ul. Sist gang gjorde vi det offentlig etter uke 12, for vi trodde da vi var "trygge". Det var forferdelig å måtte dele med alle på nytt at vi hadde mistet. Derfor vil jeg denne gangen få det ordentlig bekreftet først;)
 
Fortalte det til jordmor i dag, jobber vegg i vegg og ser hverandre flere ganger i uka :) Tenker jeg bestiller time hos henne om et par uker for første kontrollen :D
 
Litt flere som vet enn jeg egentlig hadde tenkt, men ble litt sånn pga prøverør og flere av de som vet vi har holdt på med det spør jo hvordan set har gått og da er det vanskelig å svare noe annet enn at det har forløpig gått bra. Så nå vet mamma, stefar, svigerforeldre, et vennepar, et par venniner, og de fleste kollegaene vet det.. vent litt med å fortelle det til flere;) er jo forsåvidt greit å ha noen der hvis det går dårlig å, men satser ikke på det nå!
 
Back
Topp