Det regner!!

Det lurer jeg på også.....
Er alene med begge barna..... Og ingen i nærheten.... tar gjerne imot forslag :-D

Sei det! Me skal laga gele i appelsin og i vannmelon, også må me baka bollar. Gluten og mjølkefrie bollar. Lurer på korleis det blir! :P
Så skal eg, gubben og pappa på visning på eit hus.

Vi skulle på barnas dag, men pga min stadig voksne mage har jeg ikke jakke som jeg får lukket. Så da får vi prøve å finne på noe gøy her hjemme...

Vi skl rydde og vaske hus, spille brettspill og bare kose oss.
Må på posten da , handle og ut og kjøpe bursdagsgaver til svigerfar + min kjære

Her skinner sola, for en gangs skyld! =D Så vi skal nyte godværet i dag. Tar oss nok en tur ned på kaia også =)

Her er det opphold nå, håper det holder seg utover dagen. Jeg MÅ ut og lufte meg, ellers kjeder jeg meg, selv om mini er hjemme. Alle har godt av litt luft. ;)

Noen som vet om noe som skjer i Oslo i dag? Innendørs altså;) Begynner å bli litt lei av at nesten hver helg består av å være ute i regnet å leke, selv med regnklær så fins det et visst antall dager jeg syns det er trivelig å være nedregnet på lekeplassen....:p

Vi tar bare livet helt med ro. Eldste er ikke hjemme, og yngste ser på netflix på brettet sitt.
Skal ut og handle litt etter hvert, men gidder ikke før det regner litt mindre. :p

Her er det knall sol ☺trondheim. Må dessverre være inne da kåken må klargjøres til dåp imorgen ☺

Eldste og mannen skal bort straks så jeg og minsten skal kose oss med klesvask, netflix og yatzy :)

Her skal det regne fra 12 så jeg og vesla var ute et par timer fra morgenen av. Tror jeg skal ringe ei venninne å høre hva hun å gutten hennes gjør idag. Hvis ikke blir vi nok bare hjemme eller kanskje vi reiser og bader :)

Vi har ikke noe valg. Må ut! Lillebror elsker jo regn. Her blir det på med regnsett og støvler, så ut og lete etter de største dammene å hoppe i :p

Blir riktignok ikke ute så lenge, men en time får gjøre susen :p

Back
Topp