Ikke etter svangerskapet gitt![]()
Jeg elsker sjokolade men jeg klarer bare litt før jeg blir dårlig jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke etter svangerskapet gitt![]()
. Snart månedsskifte, igjen
.Jeg skal se finalen av paradiseGod kveld damerSnart helg, igjen
.
Skulle ønske noen kunne gi meg styrke til å støvsuge å vaske på badet akkurat nå, noen som har like spennende planer for resten av kvelden?
Jeg elsker sjokolade men jeg klarer bare litt før jeg blir dårlig jeg damen akkurat nå så har jeg snopestopp da så får vente til jeg ligger på barsel med å spise sjokolade haha
![]()
Jeg skal se finalen av paradisetrur ikke jeg orker så mye annet
![]()
God kveld damerSnart helg, igjen
.
Skulle ønske noen kunne gi meg styrke til å støvsuge å vaske på badet akkurat nå, noen som har like spennende planer for resten av kvelden?
Moren min er av den typen som tar en bit sjokolade til kaffen og er svært fornøyd med det. Har aldri forstått meg på hvordan det er mulig. Høres ut som du er av samme ulla
![]()
Jeg elsker sjokolade men jeg klarer bare litt før jeg blir dårlig jeg damen akkurat nå så har jeg snopestopp da så får vente til jeg ligger på barsel med å spise sjokolade haha
![]()
Det stikker ikke av, så sikkert ingen krise om du tar det i morgen
Mine planer er å overleve kvelden, formen er pyton og ikke er jeg trøtt så sove kan jeg glemme![]()
Ja jeg er nok det, har noen ganger spist en del mer men da blir jeg så dårlig at jeg vurderer å spy det opp igjenhaha
. Hadde ikke gjort noe om jeg ble dårlig av sjokolade Å kom å ta mitt å da !Åja, det er finalekveld i dag. SpennendeHar ikke sett en enste episode denne sesongen så jeg kan like godt stå på alle fire og skure badegulvet
![]()
Kunne ønske jeg ble kvalm. Men siden jeg ikke blir d, så forsøker jeg å unngå sjokolade på hverdagene.
Kunne ønske jeg ble kvalm. Men siden jeg ikke blir d, så forsøker jeg å unngå sjokolade på hverdagene.
Jeg er verdensmester i utsetting så det klarer jeg fint
Hva feiler formen?
Her sliter jeg litt med halsbrann i skrivende stund og er så svær at ryggen stivner så snart jeg rører på meg. Men litt badegulvskuring kan jo kanskje sette i gang fødsel
, det hadde jo ikke gjort noe
![]()
Nå var det så mye snakk om sjokolade at jeg begynte å tenke på stratosen i skapet....Lurer på om sjokolade er bra for halsbrann![]()
Haha ja jeg er flink til det jeg og, så jeg utsatte klesbretting og oppvask til i morrakvalm og uggen i magen, så verker jeg i ryggen og magen. Kan jo ikke finne en eneste behagelig stilling på sofaen nå :O
Haha ja det kan jo hende, om ikke så får du hvertfall rent gulv på badet da![]()
Haha ikke for å være gledesdreper men jeg tviler på at det hjelper![]()
Huff, god bedring
Ja, hadde vært godt for sjela med et rent badegulv, en ting til jeg kan stryke av den mentale lista![]()