Skravletråd :)

God kveld damer :) Snart helg, igjen :wideyed:. Snart månedsskifte, igjen :wideyed:.

Skulle ønske noen kunne gi meg styrke til å støvsuge å vaske på badet akkurat nå :p, noen som har like spennende planer for resten av kvelden?

God kveld damer :) Snart helg, igjen :wideyed:. Snart månedsskifte, igjen :wideyed:.

Skulle ønske noen kunne gi meg styrke til å støvsuge å vaske på badet akkurat nå :p, noen som har like spennende planer for resten av kvelden?
Jeg skal se finalen av paradise :D trur ikke jeg orker så mye annet :P

Jeg elsker sjokolade men jeg klarer bare litt før jeg blir dårlig jeg da :p men akkurat nå så har jeg snopestopp da så får vente til jeg ligger på barsel med å spise sjokolade haha :p

Moren min er av den typen som tar en bit sjokolade til kaffen og er svært fornøyd med det. Har aldri forstått meg på hvordan det er mulig :p. Høres ut som du er av samme ulla ;)

Det stikker ikke av, så sikkert ingen krise om du tar det i morgen ;)

Mine planer er å overleve kvelden, formen er pyton og ikke er jeg trøtt så sove kan jeg glemme :P

Moren min er av den typen som tar en bit sjokolade til kaffen og er svært fornøyd med det. Har aldri forstått meg på hvordan det er mulig :p. Høres ut som du er av samme ulla ;)

Ja jeg er nok det, har noen ganger spist en del mer men da blir jeg så dårlig at jeg vurderer å spy det opp igjen :P haha

Jeg elsker sjokolade men jeg klarer bare litt før jeg blir dårlig jeg da :P men akkurat nå så har jeg snopestopp da så får vente til jeg ligger på barsel med å spise sjokolade haha :P

Kunne ønske jeg ble kvalm. Men siden jeg ikke blir d, så forsøker jeg å unngå sjokolade på hverdagene.

Det stikker ikke av, så sikkert ingen krise om du tar det i morgen ;)

Mine planer er å overleve kvelden, formen er pyton og ikke er jeg trøtt så sove kan jeg glemme :p

Jeg er verdensmester i utsetting så det klarer jeg fint :D
Hva feiler formen?
Her sliter jeg litt med halsbrann i skrivende stund og er så svær at ryggen stivner så snart jeg rører på meg :p. Men litt badegulvskuring kan jo kanskje sette i gang fødsel :p, det hadde jo ikke gjort noe :cool:

Kunne ønske jeg ble kvalm. Men siden jeg ikke blir d, så forsøker jeg å unngå sjokolade på hverdagene.

Ja ser den :P jeg fikk så dilla på vingummi og skumgodt nå i graviditeten og siden jeg er overvektig fra før så har jeg snopestopp jeg da :P

Jeg jeg vet nå at litt sjokolade skal pakkes ned i fødebagen da :P

Jeg er verdensmester i utsetting så det klarer jeg fint :D
Hva feiler formen?
Her sliter jeg litt med halsbrann i skrivende stund og er så svær at ryggen stivner så snart jeg rører på meg :p. Men litt badegulvskuring kan jo kanskje sette i gang fødsel :p, det hadde jo ikke gjort noe :cool:

Haha ja jeg er flink til det jeg og, så jeg utsatte klesbretting og oppvask til i morra :P kvalm og uggen i magen, så verker jeg i ryggen og magen. Kan jo ikke finne en eneste behagelig stilling på sofaen nå :O

Haha ja det kan jo hende, om ikke så får du hvertfall rent gulv på badet da ;)

Haha ja jeg er flink til det jeg og, så jeg utsatte klesbretting og oppvask til i morra :p kvalm og uggen i magen, så verker jeg i ryggen og magen. Kan jo ikke finne en eneste behagelig stilling på sofaen nå :O

Haha ja det kan jo hende, om ikke så får du hvertfall rent gulv på badet da ;)

Huff, god bedring :(
Ja, hadde vært godt for sjela med et rent badegulv, en ting til jeg kan stryke av den mentale lista:)

Huff, god bedring :(
Ja, hadde vært godt for sjela med et rent badegulv, en ting til jeg kan stryke av den mentale lista:)

Takk for det :)

Ja det samme tenker jeg :) men jeg får ta det i morra :P eller neste uke, for jeg gjør ikke husarbeid i helgene (tar jo oppvask og annet om jeg må) nå som jeg er sykemeldt for å skille ukedag og helg haha :P

Back
Topp