Blir en spennende tid i møte <3

Gotulla

Flørter med forumet
Jeg er ei dame på 34, har 2 barn fra før av ei på 8 og en på 16 mnd er samboer/forlovet med han minste sin pappa. Jeg tok en test 1 april og fikk en positiv test, vi gledet oss til å bli foreldre igjenn. Men det var vist en stor "spøk" den 11 april begynte jeg å blø, var da litt over 7 uker på vei. Skjønte raskt at det ikke var en uskyldig blødninger men en abort.

Den 08.05 så fikk jeg en positiv test, ble ikke helt glad. (Er dorajovit ikke det ennå) Ikke for at jeg ikke vil ha babyen, men redd for å miste igjenn.. Tok masse tester, alle var positive. Den 15.05 så google jeg om testen kunne vises selv etter 5 uker siden jeg mistet, å da var vel svaret ja. Så jeg kjenner jeg fremdeles er litt bekymret, selv om kvalmen, humøret, søvnigheten, luktesansen osv er på plass. (Tror jeg inners inne vet at jeg er gravid, men ikke tørr glede meg for mye)

I dag var jeg hos legen og der var også testen tidlig og han sa gratulerer, men jeg måtte da dra inn dette at ja, men det kaaaaan jo hende at det henger igjenn. Å jada han var jo forskjøvet enig. Så da blir det ny time neste tirsdag med masse prøver osv.
 
Spennende, håper det er en ny spire
 
Både i dag og i går føler jeg meg ikke gravid, håper og tror jeg er det. Tester er jo positive så alt tyder på det. Bekkenet mitt har begynt å tulle alt. :/
Er flink å går masse om dagen, har en hund så han må jo ha turer han også. I dag ble det "bare" 5 km. Men er stolt. :)
 
Ønske deg masse lykke te <3

Har ganske lik historie sjøl, SA 27. Mars (blødde fem dagar, negativ graviditetstest), så fekk eg positiv 27 april. Vært te to ul allerede, men ska i neste uka o, og får forhåpentligvis se et bankandes hjerta <3 Har vært i heilt elendig form i over ein måned nå, og de siste to ukene har eg et sjukemeldt. Har o tatt hcg-prøvar og dei har vært stigandes :)

Glede meg te å følga deg, og håpe virkelig den lille spiren klore seg fast :)
 
Ønske deg masse lykke te <3

Har ganske lik historie sjøl, SA 27. Mars (blødde fem dagar, negativ graviditetstest), så fekk eg positiv 27 april. Vært te to ul allerede, men ska i neste uka o, og får forhåpentligvis se et bankandes hjerta <3 Har vært i heilt elendig form i over ein måned nå, og de siste to ukene har eg et sjukemeldt. Har o tatt hcg-prøvar og dei har vært stigandes :)

Glede meg te å følga deg, og håpe virkelig den lille spiren klore seg fast :)

Ntåå så søtt av deg <3 Hadde ikke sett at det var noen som hadde svart. :/
oy så spennende a gett. :D håper absolutt du får se ett bankende hjerte. <3 hvor langt på vei var du første gangen du fikk ul? (Eller har du betalt selv?) Jeg skal til legen i morgen. Håper så inderlig at han kan ordne så jeg kan få tidlig ul. Noen smarte råd? :p
Jeg er sykemeldt, men det er pga jeg har ødelagt hånden min. :/ blir spennende i morgen vet jeg :)
 
Jeg har "klaget" litt på at jeg ikke har noe symptomer, men i dag skulle jeg gjøre reint her. Å Gud og svimmel, ør og kvalm jeg ble. Måtte bare sette meg ned til slutt. :s
Ellers har vi bare kosa oss denne pinsa. Deilig med noen dager ekstra fri <3 Grugleder meg litt til legitimen i morra :/ men går nok sikkert bra. :)
 
Back
Topp