♢ SKRAVLETRÅD UKE 20 ♢

Vi har spist mat ute i dag ved et naturreservat rett i nærheten. Koselig nå er vi hagen og koser oss :) Endelig sol/opphold. Har regnet sykt lenge nå.
Hva gjør dere i dag?
Fant en lyseblått knust fugleegg...
360ef6a916ad22a0d3753482b1b00816
f1c102ee2929e24d11d0b0e9b283baef
 
Vi har spist mat ute i dag ved et naturreservat rett i nærheten. Koselig nå er vi hagen og koser oss :) Endelig sol/opphold. Har regnet sykt lenge nå.
Hva gjør dere i dag?
Fant en lyseblått knust fugleegg...
360ef6a916ad22a0d3753482b1b00816
f1c102ee2929e24d11d0b0e9b283baef

Deilig med litt finere vær :D her blåser det kaldt så fort sola kommer fram:confused:
Moro med eggeskal da :D lurer på åssen fugl det er? Kansje en fugleunge som har klekket ut? :D
 
Deilig med litt finere vær :D her blåser det kaldt så fort sola kommer fram:confused:
Moro med eggeskal da :D lurer på åssen fugl det er? Kansje en fugleunge som har klekket ut? :D
Blåser her og :-( Fryser når jeg sitter stille.. Brr....
Hva gjør dere? :)

Lurer også på hvilken fugl det er.. trodde det kun var hvite egg... lysegrått fjær som var inni :)
 
Blåser her og :-( Fryser når jeg sitter stille.. Brr....
Hva gjør dere? :)

Lurer også på hvilken fugl det er.. trodde det kun var hvite egg... lysegrått fjær som var inni :)

Gjør ikke stort her:p er trøtt og har null energi fordi jeg sov dårlig inatt:confused: sambo ville ikke la meg sove idag tidlig heller!..

Hehe artig å finne sånt da :D ikke ofte det skjer lissom :)
 
God morgen. Sto opp 5.15, så nå skal jeg straks reise avgårde på jobb. Gleder meg.
Skal jobbe fra kl 14 på 17. Mai, så greit med mer opplæring :-D
Jobber med en skikkelig morsom gutt som er lile gammel som meg. Så tiden flyr :)

Ønsker dere en god dag :-D
 
Hei. Hvordan går det?
Har lagd ostekake, og skal snart stryke klærne til i morgen. Sykt sliten etter den natten. Sovnet rundt 00 15, og Mina hosta ca hvert minutt hele natten frem til 6. Flott. Toget går 9.15 i morgen også skal jeg på jobb kl 14 må dra 11.30, og jobber nok til 21-22 også kjøre to timer tilbake igjen. Kommer nok til å bli sliten. Sykt mye folk på jobb i morgen! :)
 
Herlige og vakre Min! <3 kjempe fin bunad!

Hvordan gikk det på jobben?
 
God dag!
Jeg ble ferdig med eksamen i muntlig samfunnsfag i går. Er sikkert 10 kg lettere nå. Trakk "feil" oppgave og endte opp med en D, men jeg er bare glad for å få bestått altså.:)
Nå skal jeg ut og male litt, før middag og AVSLAPPING i kveld.:)
 
God dag!
Jeg ble ferdig med eksamen i muntlig samfunnsfag i går. Er sikkert 10 kg lettere nå. Trakk "feil" oppgave og endte opp med en D, men jeg er bare glad for å få bestått altså.:)
Nå skal jeg ut og male litt, før middag og AVSLAPPING i kveld.:)
Godt med overstått selvom du fikk en D!! På spes ped i fjor ble jeg spurt om det ene temaet jeg droppet å lese godt på :p det gikk som det gikk, for å si det slik. Men studiepoengene blir heldigvis de samme uansett ;)
 
Godt med overstått selvom du fikk en D!! På spes ped i fjor ble jeg spurt om det ene temaet jeg droppet å lese godt på :p det gikk som det gikk, for å si det slik. Men studiepoengene blir heldigvis de samme uansett ;)
Ja, det går for det samme!:) Og hadde jeg fått andre temaer, så kunne det nok gått bedre. Pensummet var veldig omfattende, så jeg valgte også bort noe.:p
Har du mange eksamener igjen nå, Tea, eller er du klar for ferie?
 
Ja, det går for det samme!:) Og hadde jeg fått andre temaer, så kunne det nok gått bedre. Pensummet var veldig omfattende, så jeg valgte også bort noe.:p
Har du mange eksamener igjen nå, Tea, eller er du klar for ferie?
Ingen eksamener igjen, men ikke helt ferie heller :)
VI skal ha vårt første masteroppgaveseminar 12. juni og skal før det levere en idéskisse med tanker om hva vi vil skrive om =)
Og så har jeg meldt meg på et seminar om barn som pårørende 1-2 juni.
Men litt ferie ja :D
Enn du da?
 
Ingen eksamener igjen, men ikke helt ferie heller :)
VI skal ha vårt første masteroppgaveseminar 12. juni og skal før det levere en idéskisse med tanker om hva vi vil skrive om =)
Og så har jeg meldt meg på et seminar om barn som pårørende 1-2 juni.
Men litt ferie ja :D
Enn du da?
Så spennende!:)
Jeg har igjen en fem-dagers norsk slriftlig og en norsk muntlig. Er ferdig 15.juni.:)
 
Jeg har søkt sommerjobb på et sykehjem, men har ikke fått svar enda, så vi får se hvordan det blir.:)
Krysser fingrene for at du får jobbet litt da! Er kjipe måneder uten stipend :eek:
Det er minimalt med jobbing som jeg vet her.. Desverre. Jeg får kanskje en helg til på assistentjobben min, men det holder ikke stort :p
Og så vet vi ikke skatteoppgjøret vårt enda :eek:
 
Krysser fingrene for at du får jobbet litt da! Er kjipe måneder uten stipend :eek:
Det er minimalt med jobbing som jeg vet her.. Desverre. Jeg får kanskje en helg til på assistentjobben min, men det holder ikke stort :p
Og så vet vi ikke skatteoppgjøret vårt enda :eek:
Ja, det er det.. Mannen hadde funnet info om at lavtlønnede kunne søke om redusert bhg.avg, så det skal vi søke om, i tillegg til avdragsfrihet på huslånet i sommermånedene. Ellers kommer vi til å leve på mannens skattepenger og lønn. Stakkars Jona som må dra lasset.. Jeg får uansett ikke lønn før på slutten av sommeren hvis jeg får meg en jobb i kommunen, så da blir jp august steika fin!!;)
 
Ja, det er det.. Mannen hadde funnet info om at lavtlønnede kunne søke om redusert bhg.avg, så det skal vi søke om, i tillegg til avdragsfrihet på huslånet i sommermånedene. Ellers kommer vi til å leve på mannens skattepenger og lønn. Stakkars Jona som må dra lasset.. Jeg får uansett ikke lønn før på slutten av sommeren hvis jeg får meg en jobb i kommunen, så da blir jp august steika fin!!;)
Ja kommunen er litt treg med lønna her og :p
Alt går, for en periode, om kort tid blir det helt sikkert mer stabilt :D
 
Ja kommunen er litt treg med lønna her og :p
Alt går, for en periode, om kort tid blir det helt sikkert mer stabilt :D
Ja, det meste går. Med litt hjelp fra mamma og pappa iallfall.:) Har alltid hatt lavtlønnet jobb og hatt lite å rutte med, så jeg gleder meg skikkelig til å være ferdigutdanna! :D
 
Back
Topp