♢ SKRAVLETRÅD UKE 20 ♢

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God mandag.
Hvordan går det med dere?
Skal hente barn nå,og skal starte i jobben i morgen. Kl 7.30. Iiik!! Må opp 5.15 :(
Håper derr har det fint :)
 
Så tidlig du må opp dag :eek: jeg hadde daua!
Jeg har prøvd å gjøre noe fornuftig hjemmefra i dag, men det gikk dårlig.
Så i morgen må jeg komme meg på skolen for å sitte der!
Nå mangler jeg "bare" å lage og forberede meg til et 15 minutters fremlegg jeg skal holde om ei uke, siste innspurt før eksamen er ferdig for denne gang. Etter det må jeg begynne å tenke mer på hva jeg vil skrive masteroppgave om, til seminar om det i juni!
Ellers var det svømming i dag, og det gikk veldig bra =)
 
Så tidlig du må opp dag :eek: jeg hadde daua!
Jeg har prøvd å gjøre noe fornuftig hjemmefra i dag, men det gikk dårlig.
Så i morgen må jeg komme meg på skolen for å sitte der!
Nå mangler jeg "bare" å lage og forberede meg til et 15 minutters fremlegg jeg skal holde om ei uke, siste innspurt før eksamen er ferdig for denne gang. Etter det må jeg begynne å tenke mer på hva jeg vil skrive masteroppgave om, til seminar om det i juni!
Ellers var det svømming i dag, og det gikk veldig bra =)
Ja. Gruer meg. Må lære frokost og lunsj også, selvom det er mest kvelder jeg skal jobbe :)

Blir godt å bli ferdig med eksamen kan jeg tenke meg :-D
 
Oj sååå tidlig lennypenny? Var jobben litt langt unna? Masse massr lykke til imårra:D


Hehe skjønner godt det er lett å ikke få jobbet like bra hjemmefra :p lykke til, til deg også :D


God kveld :)
Jeg jobbet litt idag, og har fått kjøpt nytt klestativ :p ellers har jeg handlet, hentet unger, laget middag osv osv :)
Emira og de andre rosarussene hadde russedåp idag! Det var det "voksen russen" som gjorde, også fikk dem lov til å ta en prøvetur i russebilene rundt i sidegatene her.. sååå stas for ungene :D fikk tute å greier hehe.. og byttet russekort med rødrussen ;)
 
Hei.
Var på jobb fra 7.30-14.00.
Skikkelig gøy og masse morsomme, hyggelige og tullete folk :-D
Blir tidlig kveld her :p
Hentet ungene 15.30 også dro vi til en kirke i nærheten. Spennende :)

Hva gjør dere?
 
Oj sååå tidlig lennypenny? Var jobben litt langt unna? Masse massr lykke til imårra:D


Hehe skjønner godt det er lett å ikke få jobbet like bra hjemmefra :p lykke til, til deg også :D


God kveld :)
Jeg jobbet litt idag, og har fått kjøpt nytt klestativ :p ellers har jeg handlet, hentet unger, laget middag osv osv :)
Emira og de andre rosarussene hadde russedåp idag! Det var det "voksen russen" som gjorde, også fikk dem lov til å ta en prøvetur i russebilene rundt i sidegatene her.. sååå stas for ungene :D fikk tute å greier hehe.. og byttet russekort med rødrussen ;)
Oi, så gøy!!! :-D var hun stolt? :)
Gikk det bra på jobb?
 
Hei.
Var på jobb fra 7.30-14.00.
Skikkelig gøy og masse morsomme, hyggelige og tullete folk :-D
Blir tidlig kveld her :p
Hentet ungene 15.30 også dro vi til en kirke i nærheten. Spennende :)

Hva gjør dere?
Så bra at det gikk fint på jobb.
Skjedde det noe spesielt i kirken? :)
 
Nei, bare gikk og så rundt. Var et vann der også. :) Bare for å se noe annet :p
Alt bra?
Ah sånn sett ja =) Trodde dere hadde vært der på noe opplegg jeg.
Jeg fikk hvertfall levert en eksamen i dag, men ellers har jeg gjort rent lite :(
 
Hei.
Var på jobb fra 7.30-14.00.
Skikkelig gøy og masse morsomme, hyggelige og tullete folk :-D
Blir tidlig kveld her :p
Hentet ungene 15.30 også dro vi til en kirke i nærheten. Spennende :)

Hva gjør dere?

Hehe så bra at første dagen gikk så fint :D moro!! ;)

Greit å dra til et nytt sted med ungene var dere inni kirken å eller?
 
Oi, så gøy!!! :-D var hun stolt? :)
Gikk det bra på jobb?

Hehe hun prater om det enda, så det var nok veldig gøy :) nevner spesielt at hun satt alene sammen med to gutte-russer i bilen :p var nesten sjokka over at hun turte det uten noen andre kjente :D
 
Ja. Gøy :)
Nei, den var stengt. Kjipt :-(
Alt bra? :)

Ja det var kjipt.. det er vel sånn her å. Ikke mange som bruker kirken om det ikke er noe spesielt som skjer :p
 
God morgen :)

Hva går dagen til idag?
Jeg har fri, og nyter siste dag før alle er hjemme igjen :p neida! Har akkurat ryddet og støvsugd her :) og fått i meg frokost!.. nå er det kaffe som står for tur ;)

Lite planer egentlig..må regne litt på pris ang kake :) er en som spurte om jeg ville lage bryllupskake for hun :D har fått spørsmål flere ganger før, men aldri turt å si ja :p tror jeg skal gjøre det denne gangen, for hun trengte ikke så stor og ville ha en litt enkel stil ;) litt enklere for meg da å haha..

Håper dere får en fin dag :)
 
Jeg har vært hos mamma for å få hjelp med kofta til T.
Håper bare inderlig at jeg blir helt ferdig til søndag :eek:
Nå skal jeg hente T på skolen, og vi skal på biblioteket for å se etter noen bøker og jobbe litt med lekser :)
 
Jeg har vært hos mamma for å få hjelp med kofta til T.
Håper bare inderlig at jeg blir helt ferdig til søndag :eek:
Nå skal jeg hente T på skolen, og vi skal på biblioteket for å se etter noen bøker og jobbe litt med lekser :)
Koselig på biblioteket? :-D
 
Hei.
Fikset hjullageret på bilen i dag. 1 hjul-4000 kr!!! Dyrt.
Ellers så har jeg gjort en oppgave. Snart sommerferie for meg :)

Skal jobbe fra kl 14 på 17.mai også. Får 300 kr timen. Sjefen sa det var masse å gjøre, så håper det blir en del timer :)

Hva gjør dere nå?

Lus i bhg. Helt angst. Og føler jeg klør overalt haha!
 
Back
Topp