3 års dag, Bursdagsgave og selskap

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Hva tenker dere med feiring av 3 årsdagen? og hvilke gaver tenker dere å gi til barna?
 
Her blir det barnebursdag med 2012barna fra bhg neste helg, kake, pølser, is og lek. ( tar det tre uker før terminen min for sikkerhets skyld!)
Blir ingen stor/dyr gave fra oss i år, da jentene har fått lekestue som fellesgave fra oss og besteforeldre. Men det må jo bli en gave på selve dagen også. Tenker det blir noe til lekestua, postkasse eller noe koppef og kar :)
 
Her blir det barnebursdag med 2012barna fra bhg neste helg, kake, pølser, is og lek. ( tar det tre uker før terminen min for sikkerhets skyld!)
Blir ingen stor/dyr gave fra oss i år, da jentene har fått lekestue som fellesgave fra oss og besteforeldre. Men det må jo bli en gave på selve dagen også. Tenker det blir noe til lekestua, postkasse eller noe koppef og kar :)
Lurt å ha det før :) hvordan lek har dere tenk på?
 
Så langt har vi ikke kommet.

Men jeg har lyst til å be inn kullet til Av. Da tror jeg de blir 4 tilsammen. De er kjempe gode venner i bhg. :)

Hun har jo bursdag midt i felles ferien, så skal vi ha barnebursdag må det skje i juli en gang.

Selve bursdagen skal vi feire på dagen med familien.

Hva vi skal kjøpe, har jeg ikke peiling på. Men kanskje litt klær eller male saker. Tenker vi sier at hun ønsker seg hel årskort på lekeland ;)
 
Vi skal ha barnehagen på besøk, og stort familieselskap. Bhg bruker å ha hagebesøk til hver enkelt før de slutter på småbarnsavdelingen, og da tar vi det på bursdagen hennes.

Vet ikke hva vi skal kjøpe, men det blir nok noe my little pony ting, som ho elsker, klær eller modelleiresett.
 
Vi skal invitere alle jentene på avdelingen (9 stk). Så skal vi ha familie på besøk etter det. Lurer på om vi tar det på samme dag, selv om det blir hektisk. Eventuelt barnebursdag søndag og familie på mandag.

Har ikke peiling på gave ennå.... 3 uker å finne det ut.
 
Denne tråden har jeg ikke sett :eek:

Vi har ikke barneselskap dette året. Er ikke vanlig her før man blir fire.
Men det har vært selskaper jevnt og trutt siden storebrors bursdag i slutten av april at det halve kunne klart seg. Tror vi har hatt fem feiringer nå, til sammen. Noe har vært for bare storebror, noe for bare frøkna, og noe til dem felles. Til neste år blir det vel et selskap til med mindre vi får slått sammen noe mer med familie.

Her har frøkna fått masse klær, hårspenner, hårbånd, hoppeku, lekemobil, vannsklie til hagen (så håper på badetemperatur i sommer), spill, bok, saks og kopp med mummi fra Iitalla i Finland.
 
Back
Topp