☆ Uke 19 ☆

Takk ♡
Guttene er også med :-D alt bra?

Så gøy da :) alt fint her, men litt sliten :p Liana er litt vanskelig for tiden.. drøyer alt mulig så vi må mase på hun, eller snakke strengt til hun :p også om jeg ber hun gjøre noe så kommer hun ofte med "jeg orker ikke, jeg har sikkert vondt i magen" :p haha..

Alt bra med dere?
 
Så gøy da :) alt fint her, men litt sliten :p Liana er litt vanskelig for tiden.. drøyer alt mulig så vi må mase på hun, eller snakke strengt til hun :p også om jeg ber hun gjøre noe så kommer hun ofte med "jeg orker ikke, jeg har sikkert vondt i magen" :p haha..

Alt bra med dere?
Hehe, søte-tulle-jenta :-D
Bra her og.. også sliten av Mina dessverre. Hun prøver å spytte/slå/eller sier gå vekk til meg. Skikkelig utfordrende :-(
 
Hehe, søte-tulle-jenta :-D
Bra her og.. også sliten av Mina dessverre. Hun prøver å spytte/slå/eller sier gå vekk til meg. Skikkelig utfordrende :-(

Uff ikke bare her vi opplever en vanskelig periode nei:confused: håper det går raskt over! Er nok en form for å tøye og teste grenser hos våre begge!
 
Mamma pleier å lage den kaka til jul og da alltid med fløte i sjokoladen så toppingen er mer som en trøffelkrem :D
Det høres godt ut og må prøves! Men det blir jo en helt annen kake da :)
 
Hallo :)

Vi skulle sykle til byen idag (jeg på el-sykkelen min :p ) men det regna så fælt så vi tok bilen :) Ble tur på biblioteket og kafé, bare kos!

Skulle egentlig ha et vennepar på middag i kveld, men hun var blitt syk så de måtte avlyse. Og her hadde jeg handla inn ferske reker, gravalaks, sushi, ailoi og focaccia :eek: Heldigvis ville broren min og samboeren komme å spise sammen med oss, så da blir ikke all maten ødelagt! :)

Hva skal dere i kveld?
Så koselig dag dere har hatt :) hørtes ut som god mat!
 
Det har vært mye jobbing på meg og bare noen få timer søvn i ettermiddag. Men det går utrolig greit :) bra jobb, og kjekt med penger!
Men det skal også bli fint å komme hjem i morgen. Stakkars mannen har ikke fått gjort stort på eksamen med Lillebror valsende rundt (T flyttet visst til besteforeldrene i helgen!), som i tillegg fortsatt sovner sent. 21.30 tror jeg det ble i dag :-o spørs om vi må justere dagsovingen enda mer...
Jeg reiser hjemover i morgen formiddag, så da får jeg hele ettermiddagen og kvelden med gutta. Kanskje vi skal dra på lekeland, så får mannen skrevet i fred :)
Ha ei god natt!
 
Hehe, ikke greit. Håper det gir seg. Prøver å snakke mye med hun, men hun ler bare av meg.. haha. Ikke lett å være mamma alltid :-D

Haha nei ikke lett bestandig :D jeg blir så lett irritert når jeg prøver å være alvorlig og snakke litt strengt, og dem bare ler :p haha
 
Det har vært mye jobbing på meg og bare noen få timer søvn i ettermiddag. Men det går utrolig greit :) bra jobb, og kjekt med penger!
Men det skal også bli fint å komme hjem i morgen. Stakkars mannen har ikke fått gjort stort på eksamen med Lillebror valsende rundt (T flyttet visst til besteforeldrene i helgen!), som i tillegg fortsatt sovner sent. 21.30 tror jeg det ble i dag :-o spørs om vi må justere dagsovingen enda mer...
Jeg reiser hjemover i morgen formiddag, så da får jeg hele ettermiddagen og kvelden med gutta. Kanskje vi skal dra på lekeland, så får mannen skrevet i fred :)
Ha ei god natt!

Hvor lenge sover han på dagen? Kjedelig når kveldene blir sånn :( man kommer lissom inn i en ond sirkel med for lite søvn på natta og at dem MÅ ta det igjen på dagen:confused:
 
Hello ;) går bra her.. akkurat spist middag og nå koser jeg meg med mocca mens ungene leker :)

Der da?
Så deilig. Hva spiste dere?
Ute og leker eller?
Har lagd ostekake for første gang. Skal lage den 16.mai. tror den ble god :)

Hva skal dere i kveld da?
 
Hvor lenge sover han på dagen? Kjedelig når kveldene blir sånn :( man kommer lissom inn i en ond sirkel med for lite søvn på natta og at dem MÅ ta det igjen på dagen:confused:
Han kan klare seg på en liten time, men sover gjerne mer og. Vi har pleid å vekke han kl 14, hvertfall i Bhg. Men vi se prøvd uten soving og, det gikk ikke så bra :p
 
Så deilig. Hva spiste dere?
Ute og leker eller?
Har lagd ostekake for første gang. Skal lage den 16.mai. tror den ble god :)

Hva skal dere i kveld da?

Jeg stekte Pulled Pork og hadde ris kokt med kyllingbuljong, og stekte grønnsaker som tilbehør :D plus litt salat fra igår :) enkel mat som nesten lager seg selv ;)

Hehe ja måtte ut å teste de nye såpeboblene istad :p

Oooo deilig kake da :D åssen ostekake er det?

Her blir det tv-kveld :p hva med dere?
 
Jeg stekte Pulled Pork og hadde ris kokt med kyllingbuljong, og stekte grønnsaker som tilbehør :D plus litt salat fra igår :) enkel mat som nesten lager seg selv ;)

Hehe ja måtte ut å teste de nye såpeboblene istad :p

Oooo deilig kake da :D åssen ostekake er det?

Her blir det tv-kveld :p hva med dere?
Kjeksbunn, ostekake av Philadelphia ost og pyntet med jordbær :)

Såpebobler er gøy :-D :-D

Deilig middag da :)
 
Han kan klare seg på en liten time, men sover gjerne mer og. Vi har pleid å vekke han kl 14, hvertfall i Bhg. Men vi se prøvd uten soving og, det gikk ikke så bra :p

Kansje prøve en halv time da? Var det vi måtte med Liana før hun kuttet helt ut.. og lar hun heller sove/slappe av på dagen, om natten har vært dårlig :) prøver å legge opp til at hun får 11-12 timer med søvn om natta :)
 
Back
Topp