Voksipose :-)

Jeg har kjøpt en voksipose, og har i tillegg en lammeskinnspose. Tenker det kan være greit å ha til kalde trekkfulle dager ved vognsoving etterhvert.
 
hvor lenge kan man bruke vognposen? Trodde ikke det gikk ann i sportsdel jeg... :shy: Har termin i oktober så greit å ha det godt og varmt gjennom vinteren:)
 
hvor lenge kan man bruke vognposen? Trodde ikke det gikk ann i sportsdel jeg... :shy: Har termin i oktober så greit å ha det godt og varmt gjennom vinteren:)
Hvis du kjøper med forlenger kan den brukes til de er 6 år. Da som sovepose på telttur f.eks. Det er hull til seler i de fleste poser. Men det finnes mindre poser som er bare beregnet for bag.
Anbefaler norske merker som Easygrow eller Voksi.
 
Hvis du kjøper med forlenger kan den brukes til de er 6 år. Da som sovepose på telttur f.eks. Det er hull til seler i de fleste poser. Men det finnes mindre poser som er bare beregnet for bag.
Anbefaler norske merker som Easygrow eller Voksi.

Det er jo supert! Takk for svar!:)
 
Så lenge du har en vognpose så er det det samme om det er dun eller lammeskinnspose :) men pose er gull på vinteren uansett. Vi har Voksi urban, glad jeg kjøpte den med tanke på været nå. Mini ble født for 3 uker siden.
 
Back
Topp