Skrekk og gru!

Søster Nina

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Våkna av et dunk! Heldigvis også et hyl med en gang. Jenta mi hadde åla seg ut av senga vår og landa på nesa rett på gulvet :( Rødt merke på nesa, gråt i rundt 5 minutter, men ingen andre skader. Må visst sette opp sengehest på den andre sida. Sprinkelsenga står på den ene.
 
Uff så skremmende, men så godt det gikk bra! <3
 
Den nesa var sår ei stund, begynte å gråte igjen når hun gned seg i øya i stad, men nå tror jeg det er greit. Gjorde det ikke noe bedre at hun starta dagen med feber to timer før dette, men den har også gått ned, så håper resten av dagen blir helt fantastisk. Vi har i alle fall gjort unna nok kjipe ting!
 
Våkna av et dunk! Heldigvis også et hyl med en gang. Jenta mi hadde åla seg ut av senga vår og landa på nesa rett på gulvet :( Rødt merke på nesa, gråt i rundt 5 minutter, men ingen andre skader. Må visst sette opp sengehest på den andre sida. Sprinkelsenga står på den ene.

Akkurat dette skjedde hos oss i dag også!
Hun landet på leppen virker det som! Helt forferdelig! Føler meg som verdens værste mamma!
 
Akkurat dette skjedde hos oss i dag også!
Hun landet på leppen virker det som! Helt forferdelig! Føler meg som verdens værste mamma!

Uff, det er fælt når sånt skjer :( Heldigvis tåler de mer enn vi tror. Jeg forklarte på legevakta hva som hadde skjedd og når hun skjønte hvor lavt det var hun hadde falt (fra min seng) sa hun at det var jo ikke noe høyt så det gikk nok bra. Jeg legger mannens dyne som en pølse under overmadrassen når han ikke ligger der sjøl. Så blir det litt oppoverbakke ut mot kanten, men det er veldig sjelden at snuppa ligger på den sida av meg nå. På den andre sida står senga hennes.
 
Back
Topp