Nattesøvn

Albolina

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hvordan er det med nattesøvn hos dere? Her er mini blitt 5 mndr, og er fortsatt oppe 3-4 ganger og ammer hver natt. Trenger snart en hel natt med sammenhengene søvn kjenner jeg
 
Samme her, min mini er snart fem måneder og det er amming minst to-tre ganger hver natt pluss at jeg ammer en gang før jeg legger meg. Men jeg regner nesten med at det blir slik en stund fremover enda... Ved forrige barn ble det slutt på nattamming ved 8 mnd alder.

Men når jeg tenker tilbake så glemmer man fort! Og alt går i perioder og alt går over :)
 
Her er lille fem mnd. Varierer hvor ofte vi ammer på natta.... Forrige natt var det hver andre time.... Men spiste lite på dagen i går pga vaksine dagen før så tok vel igjen litt....

Blir fra 2-4 ganger etter ho legger seg i 19-20 tiden...... Merker stor forskjell på jeg er mer uthvilt om det bare er 2 ganger....
 
Sover fra halv ni til halv sju som regel. Uten å våkne. Overlykkelig, og håper det varer. De to første sov nemlig ikke noe særlig, og andremann sov ikke ordentlig før hun var 3,5 år, og holder det fortsatt gående noen netter.. Nå er hun straks fem.. Forskjellige unger ja!
 
Hun er 5 mnd og sover stort sett hele natten uten å våkne. Sover alt fra 7-11 timer Godt med sammenhengende søvn på ho mor.
 
Ved legging i det siste har jeg etter amming sunget nattasanger og sagt god natt. Går ut fra rommet og så varierer det hvor lang tid det tar før hun begynner å gråte så smått. Pleier vente litt for å se om det roer seg men gjør ikke det.... Stopper opp i det jeg kommer inn. Pleier da legge meg ned i senga og holde på brystet ho sitt. Kan da sovne veldig raskt.... I kveld tok det under fem minutter.....

Andre som har det sånn?? :)
 
Ved legging i det siste har jeg etter amming sunget nattasanger og sagt god natt. Går ut fra rommet og så varierer det hvor lang tid det tar før hun begynner å gråte så smått. Pleier vente litt for å se om det roer seg men gjør ikke det.... Stopper opp i det jeg kommer inn. Pleier da legge meg ned i senga og holde på brystet ho sitt. Kan da sovne veldig raskt.... I kveld tok det under fem minutter.....

Andre som har det sånn?? :)


Her sovner hun som regel mens jeg ammer :happy: og så legger jeg henne over i sengen sin. Det går som regel greit.
 
Hadde det sånn en periode vi å ;)

Hvor gammel er hun nå? Det kommer jo en periode der de blir redd for å være alene, sånn sirka når de kommer over seks måneder. Er kanskje derfor hun er trygg og sovner når du er der. :)
 
Back
Topp