Hvilken vogn har du lyst på?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Noen har fra før. Noen vet hva de vil. Noen har ikke peiling på hva de vil enda.

La oss vogn-skravle! Dele linker og bilder og tanker og ideer
 
Jeg har baby jogger city elite, har kun prøvd sittedelen fordi den ble kjøpt da treåringen var to år, men gleder meg til å prøve med liggedel til baby <3 Veldig fornøyd med vognen!
 
Den kvitta jeg meg med. City elite altså.

Jeg må ha barnet vendt mot meg i sittedelen.

Vi hadde en emmaljunga, forløperen til nitro, til de to vi har. Understellet og sittedelen har noen andre som sovevogn nå.

Jeg lurer på nitro super eller duo edge.

Men slett ikke landet
 
Last edited:
Denne er jo fin...

s_27523.jpg


s_26523.jpg
 
Jeg har vært ganske fast bestemt på emmaljunga, men forrige dagen når jeg var på barnashus så begynte jeg å like buggaboo vognene ganske godt :p
 
Har sett på dem, ikke dumme.

Men, jeg synes de har, som en del andre, en så åpen sportsdel.

Babyen, og ja, det er en baby på ca 6 mnd, skal ligge og sove i den. Mine sover ute i vogn. Vel og merke er det sommer når våre er seks mnd, men det går mot høst. Jeg liker "større" sportsseter.
 
Jeg har falt for Basson Nordic Lux i fargen jeans:Heartbigred Jeg vil ha svingbare forhjul, og kunne godt ha hatt Emmaljunga, men de er jo så svindyre :blackeye:nordic-luc-basson-baby-barnevogn-Jeans.jpg
 
Har sett på dem, ikke dumme.

Men, jeg synes de har, som en del andre, en så åpen sportsdel.

Babyen, og ja, det er en baby på ca 6 mnd, skal ligge og sove i den. Mine sover ute i vogn. Vel og merke er det sommer når våre er seks mnd, men det går mot høst. Jeg liker "større" sportsseter.
Ja nettopp det jeg også misliker med dem..
Så må nok se meg godt om før jeg finner drømmevognen! :)
 
Jeg er sannelig ikke sikker på hva som er drømmen jeg heller... Heller sterkt mot noe emmaljunga med svingehjul.

Det må ha vendbar sittedel, helst litt lun. Og med flat liggestilling er fint. Egentlig har jeg ikke lyst på svart. Men vi får se, 2016-fargene lanseres vel stort sett til sommeren, da kan man evt kjøpe utgående farge (utstilling) til nedsatt pris, det gjorde vi sist
 
Jeg er sannelig ikke sikker på hva som er drømmen jeg heller... Heller sterkt mot noe emmaljunga med svingehjul.

Det må ha vendbar sittedel, helst litt lun. Og med flat liggestilling er fint. Egentlig har jeg ikke lyst på svart. Men vi får se, 2016-fargene lanseres vel stort sett til sommeren, da kan man evt kjøpe utgående farge (utstilling) til nedsatt pris, det gjorde vi sist
Ja god idé :) jeg har sett litt på finn :) jeg liker best hvit skinn eller grå farge :)
 
Jeg hadde emmaljunga sist og var kjempe fornøyd. Stor fin bag. Jeg har veldig lyst på en emmaljunga nå også. Men skal kikke litt rundt og se. Men jeg skal ha fire faste hjul og dekk som er gode når det er snø eller på grusvei.
Nå er jo ikke bagstørrelsen like viktig som sist. Da måtte den Være stor nok til at vi kom gjennom vinteren (født juni)
 
har en brun simo duo, kunne ønske den var grå. men det er den mest gjennomtenkte vintervogna jeg har vært borti. og vi brukte baggen i nesten et år da den er så stor og fin plass i den. så blir vel å bruke den samme en runde til, selv om fargen er "feil" :p
 
Simo er jo blitt nærmest ubrukelig å lese om på nett etter at de bøe en del av britax, de mange bildene, den mer informative teksten, alt er kort og konsist...

Men vognene er nok de samme, selvsagt. Enn så lenge i alle fall.

Jeg bare liker ikke dette at alle vonger skal være svart, møøøøøørk blå, mørk grå eller brun.
 
Står foreløpig mellom baby jogger City elite og Mountain buggy, men er litt tidlig å skaffe for vår del enda. Trenger en vogn som kommer lett inn på trikken, men som også kan brukes i marka osv.
 
Står foreløpig mellom baby jogger City elite og Mountain buggy, men er litt tidlig å skaffe for vår del enda. Trenger en vogn som kommer lett inn på trikken, men som også kan brukes i marka osv.
Enig i at det er for tidlig å kjøpe. Men det er aldri for tidlig å se, skravle og tenke :)
 
Helt siden jeg ble verpesyk for 1-2 år siden har jeg lett etter den perfekte vognen, og tror jeg har funnet den!

❤️Stokke Trailz! ❤️
Babyen kommer høyt opp, har stor handlekurv, kan klikke bilsetet rett på understellet u/adapter, babyen kan sitte begge veier, mange farger å velge mellom, norsk design, gode hjul i snøen og stor babybag.

Håper å finne bag og setet brukt og understellet nytt. Hvis vi er så heldige å komme så langt!

ImageUploadedByBV Forum1430632277.143142.jpg
 
Last edited:
Back
Topp