Klagetråd?

mia1986

Elsker forumet
Det er en jubeltråd her, men kjenner til tider behovet for en klagetråd :p Akkurat i dag må jeg klage litt fordi jeg føler meg ensom ift denne graviditeten... Ensom med både gledene og bekymringene!
Forrige gang jeg gikk gravid så snakket jeg med noen venninner om det, så fikk delt opp- og nedturer. Nå er jeg så redd for å miste at jeg ikke tør å fortelle det til noen :-( Barnefaren vet jo, men dette er hans barn nr 3 og han er rimelig avslappet kan man si...
 
Kjekt med en klagetråd også:)
 
Jeg klager over at jeg ikke kan si graviditeten til noen rundt meg, i frykt for at de sladrer videre.. Ønsker jo ikke at de to elste skal få vite det av noen andre enn oss :) slitsomt å holde det hemmelig, føler at alle ser at jeg skjuler noeo_O
 
Akkurat I kveld klager jeg på at den mest tafatte svogeren i verden tok med sine 4 barn på overraskeøsesbesøk i kveld, et kvarter før vi bruker å legge minsten.. Nå hører jeg på 2 som et ute å plager hunden, 2 som kaster Lego I stuen, mens minsten ligger i senga og ikke får sove. Dustemennene sitter i sofaen og gjør ingenting!!!
 
Jeg klager over at jeg ikke kan si graviditeten til noen rundt meg, i frykt for at de sladrer videre.. Ønsker jo ikke at de to elste skal få vite det av noen andre enn oss :) slitsomt å holde det hemmelig, føler at alle ser at jeg skjuler noeo_O
Ja det synes jeg også er kjipt. Har lyst til å Være 12 uker og kunne si det til alle.
 
Akkurat I kveld klager jeg på at den mest tafatte svogeren i verden tok med sine 4 barn på overraskeøsesbesøk i kveld, et kvarter før vi bruker å legge minsten.. Nå hører jeg på 2 som et ute å plager hunden, 2 som kaster Lego I stuen, mens minsten ligger i senga og ikke får sove. Dustemennene sitter i sofaen og gjør ingenting!!!
Åh, blir irritert bare fra min stue... Hadde blitt rasende jeg :p
 
Åh, blir irritert bare fra min stue... Hadde blitt rasende jeg :p

Ja, fy fader! Tror ikke jeg kan gå ut fra dette soverommet før de har reist, for jeg har egentlig ikke lyst til å klikke foran alle barna. Men ARGH!!
 
Ja, fy fader! Tror ikke jeg kan gå ut fra dette soverommet før de har reist, for jeg har egentlig ikke lyst til å klikke foran alle barna. Men ARGH!!
Haha! Godt å høre at det er flere som meg der ute ;-)
 
Er greit med en klagetråd her også :) du kan dele alt med oss her inne :) Jeg synes det er kjekt å se at det er så mange aktive her inne som man kan dele ting med :)
 
Jeg må klage litt på at luktesansen min er helt sinnsyk! Når jeg kan lukte at stearinlyset under varmepumpa blir varmt og tror det er noe som brenner... ja da blir det ekstremt.. er uvant for meg som egentlig røyker og lukter nesten ikke noe til vanlig :p kan ikke ligge i armkroken til gubben heller på kvelden, for det lukter så svette at det blir motbydelig.. syns det er sliiit :p men samtidig så er det bittelitt gildt å ha så sterke symptomer så tidlig og da :) noen andre som har irriterende symptomer da? :p
 
Har ingen symptomer. Kun muligens at jeg er oppblåst... Men har såpass med ekstra kilo på kroppen at det er litt "enkelt" å skylde på graviditeten, det er nok større sannsynlighet at det er all den usunne maten jeg pakker i meg som gjør magen så stor :p Gikk faktisk bare noen kilo opp under det forrige svangerskapet, så med andre ord egentlig ned totalt sett. Håpet på det samme denne gangen, men det tror jeg dessverre at jeg kan se langt etter! :-(
 
Jeg har lyst til å klage litt på at jeg syntes jeg har så svake symptomer enda jeg er 5+3. Har liksom bare såre pupper og en slags sovesyke. Ellers er alt som vanlig, innbiller jeg meg. Blir så engstelig for at det er et dårlig tegn. Blæ.
 
Jeg har lyst til å klage litt på at jeg syntes jeg har så svake symptomer enda jeg er 5+3. Har liksom bare såre pupper og en slags sovesyke. Ellers er alt som vanlig, innbiller jeg meg. Blir så engstelig for at det er et dårlig tegn. Blæ.
Neida! Var bare såvidt litt kvalm i en uke eller to da jeg gikk gravid sist og fikk en perfekt liten jente som nå er en fantastisk treåring ;-) Bare nyt få symptomer, det behøver på ingen måte å være negativt...! :)
 
Tidvis veldig kvalm , spesielt av lukten av mat og kaffe.. Klarer ikke å drikke kaffe mer da det smaker som metall .. Åsså er jeg trøtt !!
Og, når jeg spiser må jeg ta mange pauser for d kjennes ut som maten kommer i retur . Og Halsen er blitt så følsom at jeg brekker meg om jeg har glidelåsen på jakken opp i halsgropa. MEN! Klager egentlig ikke:)
 
Jeg har så vondt i ryggen og nedover beina etter en dag på jobb. Trøtt som bare det. Mannen jobber til kl 4. Blæææ.
Han jobbet bare dagtid hele vinteren(sesong jobb) . Men i går begynte han igjen på sin gamle jobb i en pub. Så nå er det bare å bli vant til at han er borte så og si hver kveld og natt i helgene fremover.
Skikkelig kjipt. I morgen jobber jeg 11-21 og han begynner kl 21. Vi jobber nå på samme sted, så vi møtes i døra. . . .
 
Klager bittelitt på at bekkenløsningsmertene kjennes allerede
Ille?

Jeg merker mitt bekken også, men i går var det nesten helt bra. Langt fra ille.

Men jeg grumser litt for å merke det så tidlig, ja!!
 
Ille?

Jeg merker mitt bekken også, men i går var det nesten helt bra. Langt fra ille.

Men jeg grumser litt for å merke det så tidlig, ja!!

Det er ikke så ille enda, heldigvis, men jeg vet jo hva som kommer.. Det var sånn her det startet sist gang også og det er værst på kvelden.
 
Det er ikke så ille enda, heldigvis, men jeg vet jo hva som kommer.. Det var sånn her det startet sist gang også og det er værst på kvelden.
Ja, det er vissheten om at det var slik det begynte som plager meg også. Det var ikke før uke 15-ish det begynte slik med lillesøster.
 
Ja, det er vissheten om at det var slik det begynte som plager meg også. Det var ikke før uke 15-ish det begynte slik med lillesøster.

Med førstemann kom det skikkelig når jeg var ca halvveis, men forrige gang var det sånn jeg fikk mistanke om at jeg var gravid(for det var ikke helt planlagt)
 
Back
Topp