Enig i detteJeg syns en uke var mye. Om det er mest fordi jeg selv ville hatt problemer med det vet jeg ikke. Men jeg syns det kunne holde med 2-3 dager første gang jeg da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i detteJeg syns en uke var mye. Om det er mest fordi jeg selv ville hatt problemer med det vet jeg ikke. Men jeg syns det kunne holde med 2-3 dager første gang jeg da...
Det blir noe annet når begge foreldre er regnet som hovedomsorgsgivere. Det er de ikke i denne situasjonen. Tilbringe tid sammen kan man gjøre uten at man er på et fremmed sted vekk fra hovedomsorgsgiver i flere dager.Hvordan ville du følt det dersom rollene hadde vært omvendt da og det var du som ville tilbringe tid sammen med sønnen men ikke fikk lov av mannen? Hvordan hadde du følt deg da?
Det blir noe annet når begge foreldre er regnet som hovedomsorgsgivere. Det er de ikke i denne situasjonen. Tilbringe tid sammen kan man gjøre uten at man er på et fremmed sted vekk fra hovedomsorgsgiver i flere dager.
Enig med degHadde latt han være med faren uten problem, han er da pappaen til barnet , ikke en fremmed
Mens min ikke hadde en eneste reaksjon etter to uker på ferie med pappaen på samme alderHer trodde vi alt gikk fint den uken 1,5åringen var hos pappaen en hel uke - helt til han kom hjem. DA kom reaksjonen. Og han var vant til å se pappaen tre ganger i uka og overnatte annenhver helg.
Helt enig. En uke er lengeJeg syns en uke var mye. Om det er mest fordi jeg selv ville hatt problemer med det vet jeg ikke. Men jeg syns det kunne holde med 2-3 dager første gang jeg da...
Hvordan kan man vite det på forhånd?Mens min ikke hadde en eneste reaksjon etter to uker på ferie med pappaen på samme alder![]()
Man vet vel ikke det før man har prøvd. Til syvende og sist må man finne ut hva man selv er komfortabel med og vurdere det opp mot barnet. Det er tross alt foreldrene som kjenner barnet best. Jeg syns det er positivt å la far og sønn få alenetid.Hvordan kan man vite det på forhånd?