1 + 1 = Oktober?

Tufsla

Forelsket i forumet
Da har dagen endelig kommet: Ingen flere p-piller på leeenge! Etter 6 år på både Cerazette og Loette 28 fullførte jeg mitt siste brett i går, så nå skal kroppen min endelig få leve "normalt". Ser virkelig fram til å slippe stresset med å huske å ta den fordømte pillen hver dag, å den store nedturen når man er ute og reiser å kommer på at brettet ligger igjen hjemme.. (Ikke skjedd så ofte heldigvis, men er like surt uansett). Så nå er det bare å huske at vi fortsatt må ta folsyretablettene hver dag, men det er heldigvis ikke like krise å glemme en av de:p

TR forlot oss i går for denne gang, å vi er ganske spente på hvor lang tid det vil ta før spiren sitter :) Etter å ha snoket litt rundt her på forumet lastet jeg ned appen Womanlog tidligere denne uken. Syns det virker som en kjekk app å ha, for til tross for at jeg mister "kontrollen" på min egen syklus i forhold til at jeg ikke har brettet mitt å se på lenger, så har jeg i det minste denne appen der jeg har all den informasjonen jeg trenger for å allikevel holde sånn noenlunde oversikt på når siste og neste mens er + antatt EL.

Tror nok ikke jeg kommer til å bli sånn hyppig tester eller temper, da jeg tror det kan gjøre meg stresset/utålmodig og at det vil bli nedtur å se negative tester litt for ofte. Rart det der, før var man overlykkelig når gtestene var negative, mens nå vil man overhodet ikke se en negativ test.. Jeg har ihvertfall bestemt meg for at jeg skal ta en test den 14. hver måned. Men det kan vel hende det sniker seg inn en ekstra test i ny og ne hvis jeg ikke klarer å vente så lenge:rolleyes:

Det er så mye jeg og min forlovede lurer på og gleder oss til. Hvor lang tid vil det ta? Hvilket kjønn blir det? Vil vi klare å bli gravide? Hva vil foreldrene våre si? Og masse annet. Vi går en spennende tid i møte! Fra i dag av starter vår første prøveperiode:D
 
Hmm.. Det glemte jeg helt av, hva i alle dager skal jeg gjøre med alle piercingene mine?! Ai, ai, blir tungt å fjerne den ene og ta ut de 2 andre.. Det som er i ansikt og på ører skal få være i fred, men tror nok den i navlen og brystvorta må tas ut etterhvert. Jeg har planer om å stikke gjennom smykket i navlen noen ganger under svangerskapet, så den ikke gror. Men den i brystvorta blir nok fjernet for godt. For ikke å snakke om piercingen jeg har i hoften, den må jeg faktisk reise til en artist for å få fjernet.. Microdermals er ikke å anbefale, makan til styr bare for å ha noe som ser kult ut og som ikke finnes praktisk!:hungover:

De er jo en del av meg og min identitet da, men noe må man vel ofre for at det ikke skal bli komplikasjoner senere og i et eventuelt svangerskap :rolleyes: Jeg ønsker ihvertfall ikke å ta noen sjanser på at det setter seg infeksjoner i piercingene, det er vondt nok fra før av og ikke ønskelig å ha i blodet når man skal dele blod med en liten skapning.

Må vel også legge tattoveringsplanene på hylla for en stund. Litt for sent å ta en ny nå når sommeren er like rundt hjørnet, og hvis det er noen som flytter inn i magen min i løpet av sommeren så er jo det også ca. 9 mnd ekstra ventetid + at man skal vel ikke ha blekk flytende rundt i kroppen under amming heller, tror jeg?:eek:
 
Masse lykke til med første pp! :D Jeg har også nettopp startet min første pp, spennende dette!
 
Lykke til, håper spiren sitter fort :) Selv klar for 2. pp i juni :)
 
Tusen takk, og lykke til til dere andre også! :)
Håper virkelig det snart klaffer for dere, PrøverLykken.. :Heartred


Føler meg allerede ganske utålmodig, det er jo bare rundt en måned siden vi bestemte oss for at vi skulle begynne å prøve da.. Men jeg foretrekker at ting blir som jeg vil med en gang, haha :p Har sett på ganske så mange klipp på YouTube av personer som forteller sine nærmeste at de er gravide. Det er så mange herlige responser, så dette gjør meg vel ikke akkurat mindre utålmodig:Heartred Det er så mye jeg ser fram til: Den flotte gravidmagen, planleggingen, det å starte vår egen lille familie, og alt det andre kjekke. Vet ikke hvordan jeg skal klare å vente, men med 2 jobber går vel tiden fort nok :)
 
Jaja, da viste det seg at TR hadde gjemt unna en gave til oss hvis vi skulle kose oss.. For en hyggelig overraskelse! :yuck: Håper det var siste rest, å at det i morgen er tilbake til det normale. Vil tro det kan komme og gå litt den første perioden, da jeg tror kroppen min vil jobbe med å komme inn på rett kjør igjen etter pillestopp :p
 
Hmm.. Skjønner ikke helt hva kroppen min holder på med nå jeg.. Ifht kalenderen skal jeg ha eggløsning nå rundt den 24., men når jeg var på do i ste' så var det noe slimete og delvis brunt som hadde kommet (sett det før, men da har jeg ikke tenkt noe over det siden jeg ikke har fulgt med på syklusen). Håper det er siste rest av flyttelasset til TR.. For ut i fra det jeg fant ut så var det ikke mer enn det på papiret. Jaja, vi får se! Satser på litt humping senere i kveld allikevel, haha :D

Fikk høre det av mannen i dag (tror bare jeg skal kalle forloveden min for mannen her inne framover jeg, haha :p) at han gleder seg til vi skal ta den første testen. Kjempegøy å høre han si det og jeg kunne ikke vært mer enig! :)Har prøvd å forberede meg (samt overbevise meg selv) og som jeg sa til han, så tror jeg ikke spira kommer til å sitte enda, men det er uansett vår første test etter vi begynte å prøve å det er like spennende syns vi :)
 
Oioi! Etter å ha lest litt her på forumet, så tror jeg nesten det må ha vært et (unnskyld uttrykket) "saftig" stykke ELslim jeg heiv ut i ste'! Kan ikke huske å ha sett det i denne mengden, fikk litt bakoversveis der jeg satt på krona.. Men følte jeg måtte se litt nærmere på papiret, å mannen tittet i 2 sekunder han også før han måtte snu seg :hilarious: Så da var det bare å sette i gang en siste runde for i dag, noe som kom som en overraskelse på mannen da han følte han allerede hadde gjort sitt for dagen *puh* :pompus:
 
Jeg har prøvd å overbevist meg selv om at det ikke kommer til å klaffe denne pp, men allikevel prøver kroppen min å overbevise hodet at det blir.. Hatt en del stikking i venstre eggstokk de siste dagene (noen få ganger høyre), følt meg nok så støl i magen egentlig tiltross for at jeg ikke har gjort noe som kan gjøre musklene mine stive, får sterke smerter under sex når jeg blir tatt bakfra, samt det at jeg oftere er kvalm (men det tror jeg kommer av at jeg oftere er sulten:p). Så det virker som at kroppen min prøver å bryte ned den overbeviste siden av meg.. :confused: Spennende blir det uansett på slutten av førstkommende uke! :)
 

*host* Måtte søke rundt på forumet for å finne ut hva dere legger i det :oops: Ut i fra appen Womanlog er første dagen (rundt) 8.mai, men nå er jeg jo litt usikker på hvor nøyaktig TR kan komme til å være da etter jeg sluttet på pilla :rolleyes:
 
Jaja, da har jeg bestilt meg tattootime i slutten av mai, så nå blir det nok ikke like stor nedtur med den kommende negative testen denne uka. Bare glede i hverdagen enn så lenge :) Skal selvsagt avbestille timen dersom spira sitter før den tid!
 
Gtesten var som forventet: negativ. Mulig jeg testet litt for tidlig, var jo bare like før helga (jeg tror) EL fant sted. Men greit å vite at jeg kan ta meg et glass i morgenkveld, samtidig som at tattootimen min fortsatt kan stå urørt :) Syns eggstokkene mine murrer litt mye uansett, kan ikke huske å ha hatt det over så mange dager når jeg gikk på pilla. Det kan vel kanskje være at de "stabiliserer" seg etter jeg sluttet på pilla? Ikke vet jeg, de svarer meg ikke når jeg spørr :p
 
Har drømt litt forskjellig den siste uka, alt i fra at vi har fått en fin guttebaby med masse hår og i natt drømte jeg at jeg blødde litt. Husker jeg trodde det kanskje var festeblødning som jeg har lest om her. Nå er jeg rundt 11 dpo (tror jeg), så planen er å teste neste uke igjen. Men jeg forventer jo at TR skal komme nå på fredag (hvis hun fortsatt er presis etter pilleslutt). Vi får se! Blir det nok en negativ test, så har jeg jo i det minste 2 nye tattoveringer å se fram til! :)
 
Da tror jeg nesten tanta kom for denne gang.. Jaja, får håpe det klaffer bedre i 2.pp :D
 
Da tror jeg nesten tanta kom for denne gang.. Jaja, får håpe det klaffer bedre i 2.pp :D

Æsj da.. Men det er fortsatt tidlig, og kanskje vi begge er heldige i pp 2 *drømme* :D
 
Æsj da.. Men det er fortsatt tidlig, og kanskje vi begge er heldige i pp 2 *drømme* :D

Ja, det hadde vært noe det! Vi får krysse fingrene :D Føler meg "heldig" som har 2 ting å se fram til om det ikke skulle klaffe for meg neste pp heller: kan nyte noen kalde i syden og jeg får stukket inn litt mer blekk i kroppen før sommeren slår til for fult :D Men håper selvsagt helst på spiren framfor det andre da :p
 
Back
Topp