Ullared

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Er d noen som har vært der?
Hvordan var d? Var d mye fint å handle der? :D

Jeg var der for to-tre år siden med noen venninner. Jeg syns det var helt greit. Kjøpte noen treningsklær og de har vært allrighte. Fotopapiret jeg folk kjøpt var også bra. Kjøpte også noen interiør-ting som var fine, men det var mye skrot også ;)

Vi var det utenom sesong så det var ikke kø og sånt. Ikke noe jeg lengter etter å gjøre igjen, men helt greit.

Jeg er lite hypp på å stå i kø der altså, men hadde vært morsomt å vært der en gang. Sett om d er så billig og fantastisk! :p

Jeg var der i ferbuar i fjor, jeg har værtder liksom men har ikke noe ønske om å dra dit igjen.
handlet vel for 1500 totalt tror jeg , fant ikkeså mye der .

Jeg var der i ferbuar i fjor, jeg har værtder liksom men har ikke noe ønske om å dra dit igjen.
handlet vel for 1500 totalt tror jeg , fant ikkeså mye der .

Aha!

Jeg må nok dra dit en gang. Sånn bare for å ha gjort d :)

Jeg var der for noen år siden, i slutten av sommeren. Vi tok bare en spontantur ned dit da vi likevell var i Sverige. Fytti for en kø og en folkemengde uten like! Vi har de siste som slapp inn før de sperret butikken for adgang til flere folk, så det var stappfullt med andre ord. Brukte evigheter på å finne parkering, og måtte parkere et stykke vekke så vi brukte lang tid på å gå ned og, og opp med handlevogn etterpå. Var vell der inne i minst 4 timer, kunne nesten ikke flytte oss med så mye folk :p Men alt i alt så hadde de mye kjekt der til en rimelig pris. Ville absolutt tatt turen igjen UTENOM høysesongen, så da anbefaler jeg deg å dra dit :)

Har ikke vært der selv, men pappa har og han he kjøpt en del klær med. Noe av det har vært helt greit, noe er sånn at fargen i kragen har svertet av på ryggen så det ble kast etter en vask. Men er vel nesten ikke annet enn p vente når en genser koster 20 kr....
Jeg tror ikke jeg hadde orka køen jeg heller... Blir stresset av Obs en lørdag:o

Var der for et par år siden da vi var på ferie i Sverige, min kjære som absolutt ville innom. Det er ikke noe for meg! Jeg ble rett og sletta skikkelig skuffet, er som et litt stort europris, masse drit til billig pris, null kvalitet. ( ikke var det så stort som jeg trodde heller) fikk jo handlet noe som var helt ok, men det er ikke sånn at jeg lengter tilbake akkurat.

Er d noen som har vært der?
Hvordan var d? Var d mye fint å handle der? :D

Var der i sommer og stortrivdes☺kommer nok til å dra dit igjen selv om det ble veldig DYRT..hehe. Selv om det er varierende kvalitet så kan man ikke forvente så mye når ting nesten ikke koster noe særlig..elsker buksene jeg kjøpte til 150 kr;) anbefaler å bo på campingplassen og ta buss der i fra. Slipper å finne parkering..Selv om vi var der midt i juli så sto vi kun 30 minutt i kø for å komme inn og det var mindre enn forventet:p

Var der i sommer og stortrivdes☺kommer nok til å dra dit igjen selv om det ble veldig DYRT..hehe. Selv om det er varierende kvalitet så kan man ikke forvente så mye når ting nesten ikke koster noe særlig..elsker buksene jeg kjøpte til 150 kr;) anbefaler å bo på campingplassen og ta buss der i fra. Slipper å finne parkering..Selv om vi var der midt i juli så sto vi kun 30 minutt i kø for å komme inn og det var mindre enn forventet:p

Åh, så bra!! D lover godt! :D

Jeg og søsteren min tok oss en husmorferie og kjørte ned til Ullared for 2år siden. Vi hadde stoooore forventninger,kom dit 3 på natten og sov på parkeringsplassen :p var beredt når dørene åpnet og handlet det vi syntes var nødvendig og fant faktisk noe kule klær til barna våre.. var en del folk der da,men fikk sjokk da vi kom fram til kassen å så vi kun hadde vært inne i 2t :p synes plassen er ganske oppskrytt jeg da..skulle egentlig ligge på campingplassen,men kjørte opp til Gøteborg å lå ei ekstra natt der i stedefor :)

En gang, og aldri mer...oppskrytt...mye billig-men dårlig kvalitet...mye kø, selv i midten av august.. Sure folk som jobba der, hvis du klarte finne folk da..hehe...uff nei, aldri mer.

De har mye merkevarer også da, bla.brio, og de wheelybug, wheelybug koster 350 kr:)

Vi var forresten der i fellesferien og opplevde ikke at det var så mye folk. Var tilogmed ledige kasser, så vi stod ikke i kø.

Jeg synes Ullared er helt supert.

Jeg er oppvokst med å dra dit hver sommer, som en del av sommerferien. Vi kjørte mye bilferie og bobilferie.
Da dro vi til Svereige, men var innom Tusenfryd, Sommerlande i Bø i Telemark, Liseberg, Borås Djurpark osv. Så hadde vi en dag på Ullared.

Dersom man bare drar på måfå blir man nok fort skuffet.
Men om man har en helt klar handleplan til hvert familiemedlem og til huset, feks at man trenger så og så mange tskjorter, bukser, truser, sokker, plastposer, matpapir, bakepapir, hvor mange kilo godteri, kjøkkenutstyr, servietter, papptallerkener til barnebursdag, kleshengere, batterier, osv osv osv, er det ganske mye å spare :)

Back
Topp