Åneeeei, pappaperm!!!

Ja, jeg mener det mest humoristisk, sånn bortsett fra at ødelagte klær frustrerer meg... Han er kjempeflink til å ta i et tak, det går bare ikke alltid som planlagt. :p

Skjønner deg godt! Gruer meg allerede til neste pappaperm her,og det er ikke før i januar :p

Han gir henne kortere dager, men vil ikke ta henne ut av barnehagen midt i året, hun elsker jo å være der. Han måtte ta ut noe perm nå, kan ikke spare den, for vi får snart nr to, og da mister han resten av permen. Jeg er enig i at hun skal få være i barnehagen, men da får han ta i et tak her, tenker jeg.
Å ja sånn ja. Trodde det var perm på slutten av din perm jeg og barnet var ikke året en gang ;-)
Da blir saken en annen :-)

Har heldigvis en samboer som er minst like flink som meg med husarbeid, så jeg gleder meg egentlig til han skal være hjemme. For å være ærlig trodde jeg ikke at menn i 2015 ikke gjorde husarbeid...
Sant?? Føler noen ganger jeg er stuck noen tiår tilbake i tid...

Kjenner jeg gruer meg til mannen skal ha pappaperm.. Jeg føler jeg har satt standarden i løpet av min perm. Alt er på stell og hunden er ferdig trimmet. Kommer til å bli kaos. Han er helt ubrukelig på alt av husarbeid og sunn fornuft.

Min er helt utrolig!! Han er våkne om nettene og steller og mater og styrer på! Han lager middag og rydder, han har virkelig imponert meg!! :)

Kjenner jeg gruer meg til mannen skal ha pappaperm.. Jeg føler jeg har satt standarden i løpet av min perm. Alt er på stell og hunden er ferdig trimmet. Kommer til å bli kaos. Han er helt ubrukelig på alt av husarbeid og sunn fornuft.
Usj da... Det blir gjerne litt stress når man føler det sånn... Klarer du å senke skuldrene og la han holde på? Jeg prøver, men det er ikke alltid så lett!

Min er helt utrolig!! Han er våkne om nettene og steller og mater og styrer på! Han lager middag og rydder, han har virkelig imponert meg!! :)
Så fantastisk!! :-D Du er jammen heldig!

Jeg har rett og slett lært ham å vaske klær :P

1. Babyull i den boksen. Bæsj skal vaskes av først i vasken.
2. Veslas klær og gulpekluter i den boksen
3. Mørke og kulørte klær i den boksen
4. Lyse klær i den boksen
5. Finvask og vår ull i den boksen.
6. Sengetøy vaskes med en gang
7. Ull og finvask går ikke i tørketrommel

Før dette var det bare kaos :P

Jeg har rett og slett lært ham å vaske klær :P

1. Babyull i den boksen. Bæsj skal vaskes av først i vasken.
2. Veslas klær og gulpekluter i den boksen
3. Mørke og kulørte klær i den boksen
4. Lyse klær i den boksen
5. Finvask og vår ull i den boksen.
6. Sengetøy vaskes med en gang
7. Ull og finvask går ikke i tørketrommel

Før dette var det bare kaos :P

Wow, det hadde blitt for mye selv for meg ;D Imponert over at dere klarer å ha såpass system :)

Hahaha! Når min var i pappa perm så gjorde jeg alt uansett. :P

Usj da... Det blir gjerne litt stress når man føler det sånn... Klarer du å senke skuldrene og la han holde på? Jeg prøver, men det er ikke alltid så lett!
Klarer ikke å legge meg for kvelden vis huset er rotete/skittent nei. Men jeg skal la han holde på og heller gi beskjed vis d bli for ille.

Lurer litt på om det finnes noen mannfolk der ute som tenker logisk jeg...her har jeg heldigvis ingen betenkeligheter med å sette ham til slike ting, og han er vel nesten mer nøye enn meg til tider. Vet han ikke hvordan ting gjøres, finnes google og tlf:)

Generelt mer på stell nå som sambo har perm enn jeg :-P men klær vasker jeg uansett, ellers er det ALLTID ullsokker som blir tova med håndklær :-P vaske gjør vi stort sett sammen, men han er flink der og :-)

Er han ikke hjemme i pappaperm for å passe barn??? Ikke gjøre husarbeid. :p

Min mann passa baby og gjorde koselige ting sammen med henne i permen sin. Han lagde vel middag, men vi planla og handla inn sammen likevel. ;)

Klesvask har alltid vært min jobb så det gjør kun jeg, og husvask tar vi sammen. Så han konsentrerte seg fult om vesla i permen sin, og hadde nok med det. :)

Back
Topp